عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس پلیس راه خوزستان گفت: شهرستان های اندیمشک، بهبهان، هندیجان و دهدز – ایذه مبادی ورودی استان خوزستان هستند که از روز ۱۲ تا ۱۷ خردادماه به شدت کنترل می شوند. به گزارش ایرنا سرهنگ رضا دولتشاهی بامداد چهارشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: همکاران ما در این […]

عصر خوزستان:

کنترل ورودی های خوزستان در ایام تعطیل پیش رو افزایش می یابد

اهواز – ایرنا – رییس پلیس راه خوزستان گفت: شهرستان های اندیمشک، بهبهان، هندیجان و دهدز – ایذه مبادی ورودی استان خوزستان هستند که از روز ۱۲ تا ۱۷ خردادماه به شدت کنترل می شوند.

به گزارش ایرنا سرهنگ رضا دولتشاهی بامداد چهارشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: همکاران ما در این محورها مستقر می شوند و طبق مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا، خودروهای متخلف را اعمال قانون می کنند.

وی با بیان اینکه از روز ۱۲ تا ۱۷ خردادماه تردد بین استانی ممنوع است افزود: بر اساس مصوبه اعلام شده در این ایام پلاک های بومی حق خروج و پلاک های غیربومی حق ورود به استان را ندارند.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: خودروهای عمومی حمل بار و مسافر  شامل این مصوبه نمی شوند همچنین کسانی که مجوز و حکم ماموریت دارند اجازه تردد دارند. 

وی بیان کرد: از مردم خوزستان خواهش می کنم مثل گذشته با ما همکاری کرده و تردد غیرضروری نداشته باشند تا همکارانمان به خوبی کارشان را انجام دهند.

دولتشاهی گفت: با وجود اینکه در خوزستان هیچ شهر قرمزی وجود ندارد، بدون توجه به رنگ بندی ها آن دسته از خودروهایی که قصد ورود و خروج به استان را دارند برابر قانون پنج میلیون ریال جریمه می شوند.

در حال حاضر ۱۵ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی و ۱۲ شهرستان در حالت زرد کرونایی قرار دارند.

منبع: ایرنا