فضاسازی سازمان آرامستان ها با موضوع شعار سال 1400
 
  فضاسازی سازمان آرامستان ها با موضوع شعار سال 1400

عصر خوزستان: موسی خنافره، رئیس سازمان آرامستان ها از فضاسازی ویژه با موضوع شعار مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در سال 1400 خبر داد. به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان ها، موسی خنافره رئیس این سازمان با اعلام خبر فوق گفت: با توجه به رفت و آمد بالا […]

عصر خوزستان:

موسی خنافره، رئیس سازمان آرامستان ها از فضاسازی ویژه با موضوع شعار مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در سال 1400 خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان ها، موسی خنافره رئیس این سازمان با اعلام خبر فوق گفت: با توجه به رفت و آمد بالا شهروندان و زیارت زائرین و خانواده های درگذشتگان، در محل ورودی بهشت آباد یک بنر با موضوع شعار سال 1400 که هر ساله توسط مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) تبیین و اعلام می شود، نصب شد.
وی با بیان این که فضاسازی در راستای توجه هرچه بیشتر به اهمیت بیانات روشنگرانه ایشان صورت گرفته ادامه داد: امیدوارهستیم در سال 1400 در حد توان خود و با توجه به مسئولیتی که بر عهده همگان است، بتوانیم در راستای تحقق این شعار مهم و راهبردی تلاش نماییم.