عصر خوزستان: تصویر آرشیوی استاهواز- ایرنا- مسئول روابط عمومی اداره کل پست خوزستان درخصوص تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تبلیغات انتخاباتی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بر روی ساختمان اداره پست مسجدسلیمان توضیحاتی ارائه کرد. سارا حسینی روز شنبه ، اظهارداشت: در سرویس پست رسانه به عنوان یک سرویس تعریف شده […]

عصر خوزستان:

توضیح پست خوزستان درباره تبلیغات یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

تصویر آرشیوی است
اهواز- ایرنا- مسئول روابط عمومی اداره کل پست خوزستان درخصوص تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تبلیغات انتخاباتی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بر روی ساختمان اداره پست مسجدسلیمان توضیحاتی ارائه کرد.

سارا حسینی روز شنبه ، اظهارداشت: در سرویس پست رسانه به عنوان یک سرویس تعریف شده شرکت ملی پست، فضاهای تبلیغاتی در واحدهای پستی به صورت استیجاری در اختیار مشتریان قرار میگیرد.

وی تصریح کرد: به همین منظور بیلبورد ( آگهی نما) نصب شده بر ساختمان اداره پست شهرستان مسجد سلیمان نیز مربوط به یک کانون تبلیغاتی خصوصی است که براساس قرارداد از پیش منعقد شده، این فضا را اجاره کرده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل پست خوزستان یادآورشد: این شرکت تبلیغاتی برابر با مجوزهای مربوطه، مجاز به نصب هرگونه تبلیغاتی است و اداره پست شهرستان مسجدسلیمان در این زمینه دخل و تصرفی نداشته است.

در این خصوص همچنین مدیرکل اداره پست استان خوزستان عنوان کرد که به منظور هرگونه شائبه دیگر در این خصوص، شرکت تبلیغاتی مذکور نسبت به تعویض محتوای تبلیغی خود بر روی ساختمان اداره پست شهرستان مسجدسلیمان اقدام کرد.

۲۸ خرداد جاری، ۲ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا