رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری خبر داد: ساماندهی وانت‌بارها با هدف جلب رضایت شهروندان اهوازی
 
  رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری خبر داد: ساماندهی وانت‌بارها با هدف جلب رضایت شهروندان اهوازی

عصر خوزستان: رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری خبر داد: ساماندهی وانت‌بارها با هدف جلب رضایت شهروندان اهوازی به گزارش اداره ارتباطات سازمان ساماندهی مشاغل شهری، بابک ربیعی رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری گفت: ساماندهی وانت بارهای میوه فروش، مطالبه اساسی مردم است و این امر با همکاری دستگاه‌های مربوطه و با محوریت شهرداری در حال […]

عصر خوزستان:

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری خبر داد:
ساماندهی وانت‌بارها با هدف جلب رضایت شهروندان اهوازی

به گزارش اداره ارتباطات سازمان ساماندهی مشاغل شهری، بابک ربیعی رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری گفت: ساماندهی وانت بارهای میوه فروش، مطالبه اساسی مردم است و این امر با همکاری دستگاه‌های مربوطه و با محوریت شهرداری در حال اجرا است.
وی گفت: ايجاد گره ترافيكی در معابر، مخدوش كردن چهره شهر، رعايت نكردن مسايل بهداشتی، كثيف كردن خيابان‌ها و بروز مشكلات اقتصادي براي عرضه كنندگان مجاز ميوه تنها بخشي از عوارض ناشي از فروش ميوه توسط وانت بار ها است.
ربیعی بیان کرد: با اجرای طرح پاکسازی وانت بارها علاوه بر زیبا شدن سیما و منظر شهری، از ایجاد ترافیک و سوانح در معابر جلوگیری خواهد شد.
ربیعی در ادامه گفت: برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیازمند همکاری و هماهنگی‌های بین بخشی هستیم تا ضمن اجرای صحیح این طرح، آسیبی متوجه این قشر از جامعه نشود و با تلاش یکدیگر اقدامات ویژه‌ای را در این راستا انجام دهیم.
رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری در پایان گفت: بهترین راهکار و کمک، همکاری شهروندان در این زمینه است و در صورت همکاری مردم و عدم خرید از وانت بارها، این طرح‌ها با موفقیت به سرانجام خواهد رسید چرا که این خودروها حقوق تمام شهروندان را نقض می كنند و با اشغال پیاده‌روها و خیابان‌ها و استفاده غیر مجاز از این معابر، علاوه بر ایجاد ترافیك، بهداشت محیط شهری را با ریختن ضایعات به خطر می‌اندازند.

نویسنده خبر: ب. کریمی