عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- یک استاد دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اینکه دولت آینده باید ضد فساد و بدون تعارف به جنگ ناکارآمدی برود گفت: اساتید دانشگاه برای چابک سازی دولت آینده آماده ارائه طرح و برنامه هستند. سعید شاکریان دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مبارزه با فساد مطالبه […]

عصر خوزستان:

اساتید دانشگاه برای چابک سازی دولت آینده آمادگی همکاری دارند

اهواز-ایرنا- یک استاد دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اینکه دولت آینده باید ضد فساد و بدون تعارف به جنگ ناکارآمدی برود گفت: اساتید دانشگاه برای چابک سازی دولت آینده آماده ارائه طرح و برنامه هستند.

سعید شاکریان دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مبارزه با فساد مطالبه مردمی است و مردم همه خواهان مبارزه با فساد و نابسامانی مالی و رانت خواری هستند.
وی گفت: برای ایجاد اصلاح وضع موجود و مبارزه با ویژه خواری باید مردم به نامزدی سالم و انقلابی و دارای کارنامه روشن رای دهند.
عضو هیأت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت : نامزدهای ریاست جمهوری باید برای مبارزه با فساد برنامه دهند و لازم است در انتخاب مسئولان ستادهای خود دقت کنند و اجازه ندهند افراد ناکارآمد به بدنه تشکیلات نفوذ کنند.
وی بیان کرد: در این دوره از انتخابات شاهد هستیم بسیاری از افراد که گاه متصل به کانون‌های قدرت و ثروت هستند برای نامزدها ستاد میزنند و برای آنها تبلیغ می‌کنند که نامزدها باید مراقب ستادهای تبلیغاتی خود باشند نفوذ افراد ناصالح برای دولت آینده خطرناک است.
این استاد دانشگاه تاکید کرد: برای مبارزه با فساد که امروز در کشور تبدیل به یک آسیب شده، دولت آینده باید طرح ویژه داشته باشد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان ۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار می شود.

منبع: ایرنا