برگزاری مراسم دعا در جوار قطعه شهدای گمنام
 
  برگزاری مراسم دعا در جوار قطعه شهدای گمنام

عصر خوزستان: موسی خنافره رئیس سازمان آرامستان ها از ارتباط نزدیک گروه های خودجوش مردمی و جهادی در راستای برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی خبر داد. به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره رئیس آن سازمان با العام خبر فوق گفت: مراسم هفتگی برگزاری مراسم دعا در جوار قطعه […]

عصر خوزستان:

موسی خنافره رئیس سازمان آرامستان ها از ارتباط نزدیک گروه های خودجوش مردمی و جهادی در راستای برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره رئیس آن سازمان با العام خبر فوق گفت: مراسم هفتگی برگزاری مراسم دعا در جوار قطعه شهدای گمنام به همت گروه خادمین شهدای گمنام مانند هفته های گذشته باشکوه هرچه تمام تر برگزار شد.
وی افزود: برنامه این هفته شامل برگزاری دعای کمیل، نماز جماعت و پذیرایی از سایر میهمانان و هم چنین پخش اقلام فرهنگی و مذهبی از جمله کتاب با موضوع آشنایی با سیره و عمل شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس بوده است.
رئیس سازمان آرامستان ها هم چنین به حضور میهمانانی از سایر شهرهای استان اشاره و تاکید کرد: برگزاری مراسم با موضوع شهدا از اولویت های سازمان است. سایر گروه های جهادی و مردمی می توانند با ارائه ی یک برنامه مدون و منسجم در خدمت گذاری به شهدا با سازمان همکاری نمایند.
گفتنی است مراسم این هفته پس از برگزاری نماز جماعت با توجه به استقبال خانواده ها و سایر زائرین تا پاسی از شب ادامه یافت.