فضاسازی خیابان‌ها و معابر به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام  خونین 15خرداد در سطح منطقه پنج
 
  فضاسازی خیابان‌ها و معابر به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام  خونین 15خرداد در سطح منطقه پنج

عصر خوزستان: شهرداری منطقه پنج از فضا سازی خیابان‌ها و معابر به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و پاسداشت قیام خونین پانزدهم خرداد خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه پنج اهواز : سیامک قضاوی زاده مدیر منطقه با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر پرچم‌های سیاه در معابر و پل‌های غیر […]

عصر خوزستان:

شهرداری منطقه پنج از فضا سازی خیابان‌ها و معابر به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و پاسداشت قیام خونین پانزدهم خرداد خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه پنج اهواز : سیامک قضاوی زاده مدیر منطقه با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر پرچم‌های سیاه در معابر و پل‌های غیر همسطح نصب شده و حال و هوای فضای عمومی و مراکز عمومی را متناسب با ایام ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین پانزدهم خرداد مناسب سازی شده است.

وی با بیان اینکه نصب پرچم مشکی و نصب بنر تسلیت در این ایام از دیگر اقدامات شهرداری منطقه پنج به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خونین خرداد بوده و اختصاص سازه‌های تبلیغاتی در این ایام را به شهروندان تسلیت گفته است.

 

وی اظهار داشت: فضاسازی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خونین خرداد از مصوبات ستاد بزرگداشت این مناسبت ها در استان بوده است.