عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت:۲ حوزه اخذ رای ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان‌های محل بستری این بیماران در آبادان پیش‌بینی شده است. به گزارش ایرنا سیدزین‌العابدین موسوی سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۱۸۰ حوزه اخذ رای برای انتخابات ۲۸ خردادماه در شهرستان آبادان […]

عصر خوزستان:

۲ حوزه اخذ رای ویژه بیماران کرونایی در آبادان پیش بینی شده‌است

آبادان – ایرنا – معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت:۲ حوزه اخذ رای ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان‌های محل بستری این بیماران در آبادان پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایرنا سیدزین‌العابدین موسوی سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۱۸۰ حوزه اخذ رای برای انتخابات ۲۸ خردادماه در شهرستان آبادان در نظر گرفته شده است افزود: پیش‎‌بینی‌های لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در این شهرستان انجام شده است.

وی افزود:۴۱ حوزه در بخش اروندکنار و ۱۳۹ حوزه در شهر آبادان و بخش مرکزی در روز ۲۸ خرداد آرای مردم را جمع آوری می‌کنند.
موسوی افزود:تعداد حوزه‌های اخذ رای در شهرستان آبادان نسبت به آخرین انتخابات ۱۵ حوزه افزایش یافته تا انتخاباتی باشکوه در ۲۸ خرداد برگزار شود.
وی افزود:حضور حداکثری مردم در انتخابات، صیانت از آراء مردم، امانتداری و بی‌طرفی جزء وظایف فرمانداری و عوامل برگزاری انتخابات است و همه برگزارکنندگان انتخابات آبادان در نهایت بی‌طرفی درصدد برگزاری انتخاباتی امن، پرشور و سالم هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان شرکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ را نشانه اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران دانست.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان ۲۸ خرداد جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا