نقش بازارچه های دائمی در توسعه مشاغل خانگی
 
  نقش بازارچه های دائمی در توسعه مشاغل خانگی

عصر خوزستان:   نقش بازارچه های دائمی در توسعه مشاغل خانگی   به گزارش اداره ارتباطات سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی جلسه طرح توان افزایی بانوان با حضور بابک ربیعی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و بانوان کارآفرین منتخب کشوری در محل سازمان ساماندهی مشاغل شهری برگزار گردید. بابک ربیعی با اشاره […]

عصر خوزستان:

 

نقش بازارچه های دائمی در توسعه مشاغل خانگی

 

به گزارش اداره ارتباطات سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی جلسه طرح توان افزایی بانوان با حضور بابک ربیعی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و بانوان کارآفرین منتخب کشوری در محل سازمان ساماندهی مشاغل شهری برگزار گردید.

بابک ربیعی با اشاره به اقدامات سازمان درخصوص طرح توسعه مشاغل خانگی اهواز گفت: خوشبختانه امروز فضای اهواز مستعد توسعه مشاغل خانگی است وبا توجه به رسالت سازمان درخصوص ایجاد و بهره برداری بازارچه های محله ای برای عرضه تولیدات و محصولات صاحبان مشاغل خانگی به زودی شاهد بهره برداری از یک بازارچه  جهت فروش محصولات صاحبان این مشاغل خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه برای توسعه مشاغل خانگی باید نسبت به توانمندسازی و توسعه مهارت افراد از طریق آموزش پیش رویم تاکید کرد: ایجاد بازارچه های دائمی فروش برای عرضه تولیدات مشاغل خانگی می‌تواند به توسعه این دسته مشاغل و فروش آنها کمک کند.

ربیعی گفت :زنان نقش تاثیرگذاری در سلامت اقتصادی جامعه دارند و حمایت از این قشر در عرصه اقتصادی و كارآفرینان این بخش از جمله اولویت‌های مهم مدیریت شهری است .

 وی در پایان این جلسه گفت: باید از كسب كارهای خانگی كه متولی آن زنان هستند حمایت‌های لازم صورت گیرد كه بتوانیم با همگرایی نهادهای مختلف شاهد حضور بهتر و مؤثرتر زنان كارآفرین و رونق كسب‌وكارهای خانگی در اهواز باشیم.

نویسنده خبر: ب. کریمی