عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- مدیر کل تشریفات دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه کرامت و تعالی انسان در انتخاب است گفت: اگر کسی بتواند انتخاب درست داشته باشد برکات آن نصیب خود و آیندگانش خواهد شد، به همین جهت شما را به انتخاب اصلح سفارش می کنم به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید مظاهر […]

عصر خوزستان:

مدیر کل تشریفات دفتر رهبری: کرامت و تعالی انسان در انتخاب است

اهواز- ایرنا- مدیر کل تشریفات دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه کرامت و تعالی انسان در انتخاب است گفت: اگر کسی بتواند انتخاب درست داشته باشد برکات آن نصیب خود و آیندگانش خواهد شد، به همین جهت شما را به انتخاب اصلح سفارش می کنم

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید مظاهر حسینی  روز پنجشنبه در جریان بازدید از  شهرستان مسجدسلیمان با بیان اینکه مشکلات امروز جامعه به سبب انتخاب های خود ما است، بیان کرد: اگر درست انتخاب نکنیم نباید دیگری را مقصر جلوه دهیم چرا که خودمان انتخاب کرده ایم.
وی ادامه داد: شهید سلیمانی جمهوری اسلامی را به حرم تشبیه کرد و مغتقدبود همه ما باید  مدافع  این حرم باشیم.

وی گفت:  این حرف نشان از شناخت وی از این نظام بود و اگر می بینیم نزدیک به ۴۰ سال آواره بیابان ها و کشورها بودند  برای حفظ امنیت این حرم بود.
وی  مهم‌ترین میدان و عرصه حرم اکنون را انتخابات دانست و بیان کرد: ما باید برای حفظ این حرم در میدان باشیم .

حجت الاسلام حسینی افزود:  یکی از موضوعات مهم  این انتخابات بحث انتخاب رئیس جمهوری است که مسائل مهم مرختتص به خود را دارد. 
وی با تاکید براینکه اسلام دین بی مسئولیتی و بی خیالی نیست، اظهار داشت : کسانی که فکر می کنند نباید کاری به کار دیگران داشته باشند اشتباه می کنند  چرا که دین انبیا و اسلام سیاسی است و هرکس می گوید سیاسی نیست باید به عقل او شک کرد.

وی گفت: مگر می شود پیامبران برای بشارت و انذار بیایند و نسبت به وضع موجود بی تفاوت باشند.
وی بیان کرد: امام خمینی(ره) به میدان آمد و ندا داد اهل اسلام به داد اسلام برسید و مردم به ندای او لبیک گفتند و این برکات به وجود آمد.
نماینده ویژه رهبری با اشاره به التزام عملی با اشاره به اختیارات قوه مجریه ابراز کرد: اختیارات این قوه  از ۲ قوه دیگر بسیار بیشتر است و کسی باید سکان آن را به دست بگیرید که صلاحیت هدایت آن را داشته باشد و همچنین حراست همه دستگاه ها به دست قوه مجریه است.
وی در پایان به ویژگی های انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت:  اسلام به عنوان منشوری برای این انقلاب بود که دین کامل ادیان است، همچنین انقلاب ما مردمی بود که این موضوع را تمام متخصصان بین المللی می‌گویند که تاکنون بین المللی تر از این انقلاب پیدا نشده است‌.

نماینده رهبر معظم انقلاب امروز پنجشنبه به شهرستان مسجد سلیمان سفر کرد تا مشکلات مردم شهرستان مسجد سلیمان را از نزدیک بررسی کند.

منبع: ایرنا