عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- فرماندار شهرستان کارون گفت: تعداد نامزدهای انتخاباتی شورای شهر در این شهرستان به ۶۲ نفر افزایش یافت. معصومه خنفری شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: یک کاندید انتخابات شورای شهر از شهر کوت عبداله توسط هیات نظارت تایید شد و تعداد نامزدهای این شهرستان به ۶۲ نفر […]

عصر خوزستان:

تعداد نامزدهای انتخاباتی شورای شهر کارون به ۶۲ نفر افزایش یافت

اهواز- ایرنا- فرماندار شهرستان کارون گفت: تعداد نامزدهای انتخاباتی شورای شهر در این شهرستان به ۶۲ نفر افزایش یافت.

معصومه خنفری شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: یک کاندید انتخابات شورای شهر از شهر کوت عبداله توسط هیات نظارت تایید شد و تعداد نامزدهای این شهرستان به ۶۲ نفر رسید.

وی گفت: در مجموع ۸۷ نفر در این دوره انتخابات شورای شهر کارون شرکت کردند که از این تعداد ۲۴ نفر رد صلاحیت شده و یک نفر انصراف داده است.

مرکز شهرستان کارون شهر کوت عبدالله است، این شهرستان با انتزاع از بخش مرکزی شهرستان اهواز در ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۱ توسط هیات وزیران تصویب و ابلاغ شد، شهرهای کوت عبدالله، کنعان، ربیع و شیرین شهر چهار شهر از این شهرستان به حساب می‌آیند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه در سراسر کشور در ۸۸ شهر و ۲ هزار و ۳۶۲ روستای خوزستان برگزار می‌شود که نسبت به دوره پنجم این انتخابات، ۱۱ شهر و ۳۱۱ روستا به تعداد شهرها و روستاهای محل برگزاری انتخابات اضافه شده است.

منبع: ایرنا