عصر خوزستان: دزفول – ایرنا – امام جمعه و نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی شنبه شب با حضور در بیمارستان بزرگ دزفول از مصدومان حادثه بالگرد حامل صندوق انتخابات عیادت کردند. به گزارش ایرنا یک فروند بالگرد که حامل صندوق اخذ رای مناطق سخت گذر احمد فداله دزفول و چهار نیروی پروازی، یک نیروی […]

عصر خوزستان:

امام جمعه و نماینده دزفول از مصدومان حادثه بالگرد عیادت کردند

دزفول – ایرنا – امام جمعه و نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی شنبه شب با حضور در بیمارستان بزرگ دزفول از مصدومان حادثه بالگرد حامل صندوق انتخابات عیادت کردند.

به گزارش ایرنا یک فروند بالگرد که حامل صندوق اخذ رای مناطق سخت گذر احمد فداله دزفول و چهار نیروی پروازی، یک نیروی انتظامی و پنج نفر از عوامل اجرایی بود، ظهر امروز شنبه دربرگشت به دزفول دچار حادثه شد.

علیرضا باغبان‌زاده از نیروهای پلیس راهور دزفول در این حادثه شهید و بقیه افراد مصدوم شدند که به بیمارستان بزرگ دزفول انتقال یافتند.

حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول، سید احمد آوایی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی به عیادت مصدومان حادثه بالگرد رفتند و برای آنها آرزوی بهبودی کردند.

امام جمعه دزفول در این عیادت جویای وضعیت سلامتی مصدومان شد و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول خواست از هیچ تلاشی برای بهبودی این افراد دریغ نکند.

وی همچنین شهادت سروان علیرضا باغبان زاده مامور پلیس راهور دزفول که در این حادثه به شهادت رسید، را تسلیت گفت.

مصدومان نیز درخصوص حادثه امروز توضیحاتی به امام جمعه و نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی ارائه دادند.

۹ نفر مصدوم حادثه در بیمارستان بزرگ دزفول تحت مراقبت هستند و وضعیت عمومی آن‌ها رو به بهبودی است. 

بنا به گفته فرماندار دزفول هنوز علت حادثه مشخص نیست و تیمی از تهران برای بررسی علت موضوع به این شهرستان سفر کرده‌اند. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز گذشته ۲۸ خردادماه برگزار شد.

منبع: ایرنا