عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- امام جمعه، نماینده و فرماندار دزفول روز شنبه طی پیام مشترکی از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کردند. در این پیام که یک نسخه آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: خدا را سپاسگزاریم که مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان دزفول بار دیگر […]

عصر خوزستان:

مسوولان دزفول از حضور مردم پای صندوق‌های رای قدردانی کردند

دزفول- ایرنا- امام جمعه، نماینده و فرماندار دزفول روز شنبه طی پیام مشترکی از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کردند.

در این پیام که یک نسخه آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: خدا را سپاسگزاریم که مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان دزفول بار دیگر و در حماسه‌ای ماندگار، عظمت، بصیرت، اقتدار و اراده بی‌همتا را به میدان آوردند و همه مواضع، آرمان‌ها، آرزوها، و حتی گله‌های به حق خود را در برگه های اخذ رأی نوشتند و به صندوق آرا ریختند و مثل همیشه، مردانه پای کار انقلاب اسلامی ایران ایستادند.
این پیام می‌افزاید: بی‌تردید مشارکت بسیار خوب مردم در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دوستان واقعی ایران و اسلام را شاد و دشمنان را مأیوس و ناراحت کرد. 
امام جمعه، نماینده و فرماندار دزفول ضمن سپاسگزاری از حضور پر شور مردم در انتخابات به رئیس جمهوری منتخب مردم ایران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تبریک گفته و برای او آرزوی موفقیت در تشکیل دولت جهادی، انقلابی و پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور و مبارزه با ویژه خواری و برخورد با ویژه خواران در دوران مسئولیت خطیرش را خواستار شدند.

مسوولان دزفول همچنین به منتخبان مردم شهرستان دزفول در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نیز تبریک گفتند.

منبع: ایرنا