عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- امام جمعه دزفول با اشاره به حادثه بالگرد حامل صندوق اخذ رای دزفول و شهادت سروان علیرضا باغبان‌زاده مامور پلیس راهور گفت: این شهید والامقام در راه بسترسازی برای برگزاری عمل صالح انتخابات شهید شد. به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی یکشنبه شب در آیین وداع با پیکر […]

عصر خوزستان:

امام جمعه دزفول: سروان باغبان‌زاده در راه عمل صالح انتخابات شهید شد

دزفول- ایرنا- امام جمعه دزفول با اشاره به حادثه بالگرد حامل صندوق اخذ رای دزفول و شهادت سروان علیرضا باغبان‌زاده مامور پلیس راهور گفت: این شهید والامقام در راه بسترسازی برای برگزاری عمل صالح انتخابات شهید شد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی یکشنبه شب در آیین وداع با پیکر مطهر شهید سروان علیرضا باغبان‌زاده در حسینیه ثارالله دزفولی افزود: حادثه بالگرد حامل صندوق رای منطقه سخت گذر دزفول حادثه تلخی برای مردم دزفول بود.

وی ادامه داد: شهید باغبان‌زاده با خون پاک خود مهر امضایی پای انتخابات ایران اسلامی زد و سند افتخاری برای نظام و مردم دزفول به ارمغان آورد.

امام جمعه دزفول با اشاره به لغو جشن پیروزی آیت الله رییسی در این شهرستان به احترام شهادت سروان باغبان‌زاده گفت: نظام ما با هزینه زیاد و اعزام بالگرد به مناطق سخت گذر تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا رای تمام آحاد جامعه را اخذ کند چون برای رای تک تک مردم ارزش قایل است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات گفت: این انتخابات با وجود مشکلاتی نظیر کرونا، در کمال آرامش و امنیت با حضور پرشور مردم برگزار شد.

وی با قدردانی از افراد و دست اندرکاران برگزاری پرشور انتخابات اظهارداشت: رژیم صهیونیستی انتخاب حجت الاسلام رییسی به عنوان رییس جمهوری ایران را به معنای پایان ماه عسل خود می‌داند.

نیروهای انتظامی از هیچ تلاشی برای اعتلای ایران اسلامی دریغ نمی‌کنند

رییس پلیس راهور خوزستان نیز در این آیین با اشاره به حادثه بالگرد حامل صندوق اخذ رای دزفول و شهادت سروان علیرضا باغبان‌زاده مامور پلیس راهور گفت: ماموران جان بر کف نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای اعتلای ایران اسلامی دریغ نمی‌کنند.

سرهنگ فرید کریمی‌زاده با ابلاغ پیام تسلیت سردار هادیان‌فر رییس پلیس راهور ناجا به مناسبت شهادت سروان باغبان‌زاده افزود: فرزندان نظام جمهوری اسلامی در هر لباسی حضور دارند و هر جا نیاز باشد به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک می‌گویند و به جامعه خدمت می‌کنند.

علی فرهمندپور فرماندار ویژه دزفول نیز در این آیین با تسلیت شهادت سروان باغبان‌زاده گفت: سرافرازی نظام جمهوری اسلامی به برگزاری انتخاباتی پرشور بود و این شهید در این راه جان خود را از دست داد.

ابلاغ پیام تسلیت دبیر شورای نگهبان

ابوالحسن معمارزاده رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان خوزستان و نماینده آیت الله جنتی نیز با ابلاغ پیام تسلیت دبیر شورای نگهبان گفت: پرسنل نیروی انتظامی در راه حفظ قدرت نظام و امنیت انتخابات تلاش زیادی کردند و شهید باغبان‌زاده در این راه شهید شد.

امام جمعه دزفول: سروان باغبان‌زاده در راه عمل صالح انتخابات شهید شد

فرمانده پلیس راهور خوزستان، امام جمعه دزفول،  رییس امور ایثارگران ناجا، جمعی از مسوولان شهرستانی و استانی، خانواده شهید و جمعی از مردم دزفول در آیین وداع با پیکر شهید باغبان‌زاده حضور داشتند.

اجرای گروه سرود بچه‌های بهشت، پخش کلیپ از تصاویر شهید باغبان‌زاده، نوحه خوانی و اجرای مارش نظامی از دیگر بخش‌های این آیین بود. 

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک شهید علیرضا باغبان‌زاده فردا دوشنبه ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح از مقابل حرم مطهر سبزقبا (ع) به سمت روستای شهید کریمی از توابع بخش چغامیش دزفول برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا یک فروند بالگرد که حامل صندوق اخذ رای مناطق سخت گذر احمد فداله دزفول و چهار نیروی پروازی، یک نیروی انتظامی و پنج نفر از عوامل اجرایی بود، ظهر روز شنبه دربرگشت به دزفول دچار حادثه شد.

سروان علیرضا باغبان‌زاده متولد ۱۳۶۷ از نیروهای پلیس راهور دزفول در این حادثه شهید و بقیه افراد مصدوم شدند که به بیمارستان بزرگ دزفول انتقال یافتند.

منبع: ایرنا