آتش نشانان سدی بر سر راه گام های سوزان آتش
 
  آتش نشانان سدی بر سر راه گام های سوزان آتش

عصر خوزستان:     رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز 12عملیات انجام شده اطفا حریق و امداد و نجات در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان را تشریح کرد. به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: بیست و نهم خرداد ماه سال جاری ساعت […]

عصر خوزستان:

    رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز 12عملیات انجام شده اطفا حریق و امداد و نجات در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان را تشریح کرد.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: بیست و نهم خرداد ماه سال جاری ساعت سه و 57 دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان، حریق منزل مسکونی در منطقه ملاشیه اطلاع رسانی شد.
وی علت حریق را اتصال برق یخچال گزارش کرد و افزود: آتش نشانان با ایمن سازی و استفاده از لوله های آبرسان حریق را مهار کردند.
قنبری اظهارکرد: عملیاتهای مهار حریق منزل مسکونی ساعت 13و23 دقیقه در منطقه آخر آسفالت خیابان مهران به علت نشت گاز پیک نیک ، ساختمان متروکه ساعت 14 در منطقه زیتون کارگری ، واحد مسکونی ساعت 14 و یک دقیقه در خیابان هفت رسالت به علت نشت گاز پیک نیک در تراس و حریق کنتور برق منزل مسکونی در منطقه خشایار و 100 دستگاه خیابان کربن یک از دیگر عملیاتهای انجام شده با تلاش آتش نشان به شمار می روند.
وی به آتش سوزی انبار ضایعات ساعت ۱۶ و۲۴ دقیقه جنب پمپ بنزین زیباشهر اشاره و تصریح کرد: ستاد فرماندهی سازمان سریعا هفت دستگاه خودروی اطفا حریق و سه دستگاه خودروی تانکر آب را به همراه ۳۰ آتش نشان به محل حادثه اعزام کرد.
قنبری با بیان اینکه علت حریق توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است عنوان کرد: آتش نشانان با مجهز کردن خود به تجهیزات فردی و ایمن سازی، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله های آتش را مهار کردند و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.
وی در ادامه اذعان کرد: آتش نشانان حریق منزل مسکونی ساعت 16 و 30 دقیقه درمنطقه باهنر خیابان 10 آرش به علت اتصال برق محافظ یخچال و حریق مغازه شیرینی فروشی ساعت 18 و 40 دقیقه در خیابان طالقانی نبش نظامی به علت بی احتیاطی در روشن گذاشتن پیک نیک را با حضور به موقع اطفا کردند.
قنبری به اعزام آتش نشانان به مجتمع تالارهای سپیدار اشاره و اظهارکرد: آتش نشانان در پشت بام یکی از تالارها ، یک مرد را که در حین تعمیر کولرگازی بر روی پشت بام دچار برق گرفتگی شده بود به پایین منتقل کردند و به امداگران اورژانس 115 تحویل دادند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: آتش نشانان در منطقه شهرک دانشگاه خیابان 33 ، نشت گاز شهری در منزل مسکونی را با ایمن سازی برطرف و از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند. همچنین آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب منزل در منطقه لشکر خیابان رستگاری یک شهروند را نجات دادند.