طراحی و احداث ادامه پارک مالیات
 
  طراحی و احداث ادامه پارک مالیات

عصر خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ صبح امروز جلسه ای با حضور مدیر عامل سازمان پارک‌ها، ناظر پارک های ساحلی، معاونت فضای سبز این سازمان و برخی از کارشناسان حوزه فضای سبز شهری در سالن جلسات مجموعه سازمان پارک‌ها برگزار شد. سید رشید شجاعی نژاد مدیر عامل سازمان […]

عصر خوزستان:

به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ صبح امروز جلسه ای با حضور مدیر عامل سازمان پارک‌ها، ناظر پارک های ساحلی، معاونت فضای سبز این سازمان و برخی از کارشناسان حوزه فضای سبز شهری در سالن جلسات مجموعه سازمان پارک‌ها برگزار شد.

سید رشید شجاعی نژاد مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز گفت: پارک مالیات واقع در منطقه چهار یکی از پارک‌های بزرگ و ناحیه ای محسوب می‌شود که مورد استقبال شهروندان هم قرار گرفته است.
وی با اشاره به حضور شهروندان در این پارک جهت ورزش و گذران اوقات فراغت، توضیح داد: تفاهمی با مدیر منطقه چهار و مدیر عامل سازمان خدمات موتوری دال بر طراحی، اجرا و احداث ادامه پارک مالیات گرفته شده است.
این مقام مسئول در ادامه تشریح کرد: این پروژه از حد فاصل پل ششم شروع خواهد شد و تا ایستگاه آب خام دانشگاه چمران ادامه پیدا خواهد کرد.
شجاعی نژاد در پایان با بیان این نکته که پروژه پارک مالیات با همکاری منطقه چهار، سازمان خدمات موتوری و سازمان پارکها اجرا خواهد شد، خاطر نشان کرد: طراحی و احداث ایستگاه و خطوط آب خام این پروژه نیز از سوی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز صورت خواهد گرفت.