ادامه عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در سطح معابر و گذرها
 
  ادامه عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در سطح معابر و گذرها

عصر خوزستان:    معاون فنی و عمران شهرداری اهوازگفت: پروژه عملیات اجرایی لکه گیری و روکش آسفالت مکانیزه معابر کوی ملاشیه در راستای پروژه های توسعه محله ای و با هدف افزایش ضریب ایمنی ترددها و رفاه شهروندان آغاز شده است. به گزارش اداره ارتباطات معاونت فنی وعمرانی شهرداری اهواز، عباس دغاغله با بیان این […]

عصر خوزستان:

   معاون فنی و عمران شهرداری اهوازگفت: پروژه عملیات اجرایی لکه گیری و روکش آسفالت مکانیزه معابر کوی ملاشیه در راستای پروژه های توسعه محله ای و با هدف افزایش ضریب ایمنی ترددها و رفاه شهروندان آغاز شده است.

به گزارش اداره ارتباطات معاونت فنی وعمرانی شهرداری اهواز، عباس دغاغله با بیان این مطلب گفت: با در دستور کار قرار گرفتن مراحل لکه گیری و روکش آسفالت کمربندی کوی ملاشیه عملیات اجرایی آسفالت مکانیزه این معبر از سوی معاونت فنی و عمرانی طی روزهای گذشته آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح تاکنون 2200 تن آسفالت در کمربندی کوی ملاشیه استفاده شده و در نظر داریم در راستای تحقق و پیشرفت پروژه های توسعه محله ای عملیات آسفالت مکانیزه در معابر محلات کم برخوردار را تا پایان سال جاری، عملیاتی کنیم.

معاون فنی وعمرانی در ادامه افزود: تراش ، لکه گیری و روکش مکانیزه آسفالت معابر از پروژه های تاثیرگذار در بخش عمرانی برای توسعه محلات بوده و عملیات آسفالت کمربندی کوی ملاشیه از دیگر اقدامات اساسی است که در دستور کار حوزه فنی و عمرانی قرار گرفته است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اولویت شهرداری در سال جاری در بخش آسفالت، توجه به محلات کمتر توسعه یافته و حاشیه‌ای از جمله کوی ملاشیه خواهد بود.