لکه گیری و ترمیم سطوح فرسوده آسفالت معابر آغاز شد
 
  لکه گیری و ترمیم سطوح فرسوده آسفالت معابر آغاز شد

عصر خوزستان: عملیات اجرایی مرمت ، بهسازی و لکه گیری سطوح فرسوده آسفالت معابر و خیابانهای محدوده منطقه شش شهرداری اهواز آغاز شد .    به گزارش اداره ارتباطات منطقه شش شهرداری اهواز ، امیر کعبی مدیر منطقه گفت : عملیات ترمیم ، بهسازی و لکه گیری سطوح فرسوده آسفالت معابر به منظور زیباسازی ، […]

عصر خوزستان:


عملیات اجرایی مرمت ، بهسازی و لکه گیری سطوح فرسوده آسفالت معابر و خیابانهای محدوده منطقه شش شهرداری اهواز آغاز شد .

   به گزارش اداره ارتباطات منطقه شش شهرداری اهواز ، امیر کعبی مدیر منطقه گفت : عملیات ترمیم ، بهسازی و لکه گیری سطوح فرسوده آسفالت معابر به منظور زیباسازی ، بهبود عبور و مرور و تامین رفاه و آسایش مردم در چندین نقطه از محدوده منطقه شش آغاز شد .
وی در ادامه افزود : جهت اجرای طرح ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر و پیاده کردن آن در خیابانهای شناسایی شده ، سامانه 137 با همت و تلاش شبانه روزی خود و دریافت پیام از شهروندان و طی بازدید هایی که انجام داده با برنامه ریزی و هماهنگی با دیگر عوامل اجرایی حوزه معاونت خدمات شهری به ویژه اکیپ فعال آسفالت ، طرح را دردست اقدام قرار داد و فعالیت های ترمیم در چندین نقطه اجرایی شد .
کعبی عنوان کرد: در این اقدام سطوح فرسوده آسفالت خیابان فیض، خیابان شهید پور داوود بین غزنوی و هلالی، خیابان خواجه نصیر بین کیان و غزنوی و حفاری عرضی خیابان ناصر خسرو نبش مختاری و خیابان شیخ بهاء جنوبی بین گلشن و دادبه ترمیم و لکه گیری شد .
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در عملیات انجام شده اکیپ آسفالت از 11 تن آسفالت استفاده کرد که این مقدار آسفالت 320متر مربع از خرابی آسفالت خیابانها را ترمیم و لکه گیری کرد.
مدیر منطقه شش در پایان گفت : امید آن می رود که با پشتکاری مداوم و سعی و تلاش مستمر بتوانیم گامی هر چند کوچک در جهت آبادانی مناطق کم برخوردار برداریم و رفاه و آسایش مردم را مهیا سازیم .