تلاش روزانه شهرداری منطقه۳ در رسیدگی و احیاء فضای سبز شهری
 
  تلاش روزانه شهرداری منطقه۳ در رسیدگی و احیاء فضای سبز شهری

عصر خوزستان: مدیر منطقه۳ شهرداری اهواز از اقدامات روزانه و مستمر نیروها زحمتکش حوزه فضای سبز در جهت رسیدگی و ایجاد طراوت شهری خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳؛ فرزین حاتمی مدیر منطقه در این خصوص گفت: با توجه به این موضوع که فضای سبز ، علاوه بر زیبایی بخشیدن به منظر شهری […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه۳ شهرداری اهواز از اقدامات روزانه و مستمر نیروها زحمتکش حوزه فضای سبز در جهت رسیدگی و ایجاد طراوت شهری خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳؛ فرزین حاتمی مدیر منطقه در این خصوص گفت: با توجه به این موضوع که فضای سبز ، علاوه بر زیبایی بخشیدن به منظر شهری در تقویت روحیه و شادابی شهروندان نیز تاثیر گذار است، به همین منظور، حفظ و نگهداری آن از اولویت های مهم و ادامه دار است .

در همین راستا اقدامات روزانه ای از جمله چمن زنی و حذف علف های هرز، هرس و حذف زوائد و شاخ و برگ های اضافی درختان و درختچه ،کاشت گل و نهال فصلی ، آبیاری مستمر، نظافت کلی بلوارها و پارک ها، توسعه و احداث فضای سبز شهری،ایجاد تشتک دور درختان و .. از اقدامات در حال انجام این حوزه از خدمات شهری در سطح نواحی چهارگانه است.

گفتنی است: به منظور توسعه و رسیدگی هرچه بیشتر در این زمینه کار تعمیر ایستگاه های پمپاژ آب خام و ترمیم لوله کشی ها و اتصالات موجود در سطح بلوارها نیز بطور مرتب انجام می پذیرد.