رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز با اشاره به وخیم شدن شرایط شیوع کرونا، از تکمیل ظرفیت تمام تخت‌های این بیمارستان و انتظار بیماران برای بستری در ICU خبر داد. دکتر محمد آرزومند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اشغال همه تخت‌های این بیمارستان با پذیرش بیماران مبتلا به کرونا اظهار کرد: با تمام ظرفیت در […]


رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز با اشاره به وخیم شدن شرایط شیوع کرونا، از تکمیل ظرفیت تمام تخت‌های این بیمارستان و انتظار بیماران برای بستری در ICU خبر داد.

دکتر محمد آرزومند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اشغال همه تخت‌های این بیمارستان با پذیرش بیماران مبتلا به کرونا اظهار کرد: با تمام ظرفیت در حال ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا هستیم و اکنون حتی ظرفیت تخت‌های اورژانس بیمارستان نیز تکمیل است.
وی افزود: روازنه ۷۰ تا ۸۰ بیمار نیز در این بیمارستان به صورت سرپایی رمدسیویر دریافت می‌کنند؛ قاعدتا این بیماران باید بستری شوند اما برای کاهش بار بستری، خدمات به صورت سرپایی ارائه می‌شود.
رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز گفت: این پیک کرونا، شدیدتر و سنگین‌تر از پیک قبلی است و در واقع هر پیک، رکورد پیک قبلی را می‌شکند.
وی با اشاره به افزایش موارد مرگ در پی افزایش موارد بیماری، بیان کرد: ازدحام در بیمارستان، بیش از توان و ظرفیت ما است و این مساله، نگران‌کننده است؛ هر چه تعداد بیماران افزایش یابد انتظار افزایش موارد مرگ وجود دارد.
آرزومند تصریح کرد: از طرف دیگر در شرایط وخیم، کمبود تخت‌های ویژه رخ می‌دهد که موجب افزایش موارد مرگ می‌شود. در حال حاضر نیز بیماران در انتظار ICU داریم که این مساله نشان از بدحالی بیشتر بیماران نسبت به پیک‌های قبلی دارد.
وی افزود: مجبور هستیم این بیماران را به بیمارستان‌های دیگر منتقل کنیم اما برخی اوقات نیز بیماران در بخش‌ها می‌مانند تا یک بیمار از ICU ترخیص و بیمار دیگر جایگزین شود.
رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز با اشاره به بار سنگین بیمارستان و درگیری برخی همراهان بیماران با پرسنل، بیان کرد: از همراهان بیماران خواهش می‌کنیم شرایط همکاران ما را درک کنند. زمانی که تختی برای پذیرش نیست باید کمی صبر کنند تا همکاران شرایط پذیرش بیمار را فراهم کنند.
انتهای پیام