عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های بیماران خاص خوزستان روز یکشنبه با شرکت یک نامزد در اهواز برگزار شد که پس از رای گیری، جمال فتاحی با ۱۵ رای به عنوان رییس این هیات انتخاب شد. به گزارش ایرنا در این مجمع که با حضور دبیر فدراسیون و ۱۵ عضو برگزار […]

عصر خوزستان:

رییس هیات ورزشی بیماران خاص خوزستان انتخاب شد

اهواز – ایرنا – مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های بیماران خاص خوزستان روز یکشنبه با شرکت یک نامزد در اهواز برگزار شد که پس از رای گیری، جمال فتاحی با ۱۵ رای به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

به گزارش ایرنا در این مجمع که با حضور دبیر فدراسیون و ۱۵ عضو برگزار شد، جمال فتاحی با حداکثر آرا به عنوان رییس  این هیات ورزشی انتخاب شد.

مجمع هیات بیماران خاص خوزستان پس از هشت ماه برگزار شد. ۲ عضو مجمع غایب بودند.

در این مراسم از خانم مستانه خواجه گیری رییس هیات ماهشهر و جانباز جنگ تحمیلی و آقای عماری نماینده داوران این رشته تجلیل به عمل آمد.

استفاده از ارگان‌ها و شرکت‌های خوزستان در رشته بیماران خاص، توسعه این رشته در سطح استان، فعال کردن هیات‌های شهرستانی، حضور تیم های خوزستانی در مسابقات کشور و استفاده از ظرفیت مدارس مهمترین برنامه‌های رییس جدید هیات خوزستان بیان شد.

اعضای مجمع متشکل از دبیر فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان، روسای هیات‌های ورزشی شهرستان، نماینده آموزش و پرورش، نماینده باشگاه‌ها، نماینده مربیان، نماینده داوران، نماینده ورزشکاران، نماینده بانوان، نامزد ریاست هیات بودند.

منبع: ایرنا