مدیر بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان از تکمیل ظرفیت بستری در این بیمارستان و انتقال بیماران کرونا به بیمارستان شهید بهشتی خبر داد. دکتر ولید کوتی اظهار کرد: با توجه به راه‌اندازی بخش جدید کرونا در بیمارستان شهید بهشتی آبادان، نیمه شب گذشته ۲۵ نفر از بیماران کووید – ۱۹ که به علت تکمیل بودن ظرفیت […]


مدیر بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان از تکمیل ظرفیت بستری در این بیمارستان و انتقال بیماران کرونا به بیمارستان شهید بهشتی خبر داد.

دکتر ولید کوتی اظهار کرد: با توجه به راه‌اندازی بخش جدید کرونا در بیمارستان شهید بهشتی آبادان، نیمه شب گذشته ۲۵ نفر از بیماران کووید – ۱۹ که به علت تکمیل بودن ظرفیت بیمارستان آیت‌الله طالقانی در اورژانس بیمارستان منتظر خالی شدن تخت بستری بودند، به همت همکاران پرتلاش فوریت‌های پزشکی به بیمارستان معین (شهید بهشتی)  اعزام شدند.
به گزارش ایسنا به نقل از وبدا آبادان، وی افزود: در سه روز گذشته حجم مراجعات بیماران به اورژانس به شدت بالا رفته و با کمبود تخت بستری حتی در اورژانس بیمارستان روبه‌رو هستیم به نحوی که به بیماران در راهروها، مشاعات و لابی بخش‌ها خدمات درمانی را دریافت می‌کنند و اکسیژن‌تراپی به بیماران ارائه می‌شود.
مدیر بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان با اشاره به وضعیت قرمز و افزایش بیماران بستری در بیمارستان‌ها از مردم خواست به منظور پیشگیری از بیماری رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی را جدی‌تر بگیرند.
به گزارش ایسنا، قبل از این نیز بیمارستان‌های امام خمینی و ۱۷ شهریور آبادان که پذیرای بیماران سرپایی و مراجعات حضوری بیماران مبتلا به کرونا بودند، در روزهای اخیر ظرفیت بستری آن‌ها در بخش‌های کووید – ۱۹ تکمیل شده است.
انتهای پیام