عصر خوزستان: دزفول – ایرنا – رئیس بیمارستان ۵۸۰ مقاومت دزفول با اشاره به شرایط قرمز کرونایی این شهرستان گفت: تاکنون ۲۰ نفر از پرستاران و متخصصان این بیمارستان در راستای مقابله با کرونا در شهرستان دزفول به کار گرفته شده‌اند. سرهنگ دوم پزشک سیاوش قهاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا […]

عصر خوزستان:

بکارگیری ۲۰ نفر از کادر درمان بیمارستان ۵۸۰ دزفول برای مقابله با کرونا

دزفول – ایرنا – رئیس بیمارستان ۵۸۰ مقاومت دزفول با اشاره به شرایط قرمز کرونایی این شهرستان گفت: تاکنون ۲۰ نفر از پرستاران و متخصصان این بیمارستان در راستای مقابله با کرونا در شهرستان دزفول به کار گرفته شده‌اند.

سرهنگ دوم پزشک سیاوش قهاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بیمارستان ۵۸۰ ارتش از ابتدای شیوع کرونا در شهرستان دزفول از هیچ تلاشی برای مقابله با این بیماری منحوس دریغ نکرده است.

وی با اشاره به اعزام هفت نفر از پرستاران بیمارستان ۵۸۰ مقاومت دزفول در نقاهتگاه شیخ انصاری دزفول ادامه داد: همزمان با برپایی این نقاهتگاه پرستاران بیمارستان ۵۸۰ با استقرار در این مکان، خدمات رسانی به شهروندان را آغاز کردند.
رئیس بیمارستان ۵۸۰ مقاومت دزفول افزود: دکتر عباس صباغ زاده پزشک متخصص عفونی بیمارستان ۵۸۰ ارتش از پایان سال ۱۳۹۸ به بیمارستان بزرگ دزفول اعزام شده و همچنین پنج نفر پرستار این بیمارستان در حال خدمات رسانی و درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح مردم یاری در منطقه محروم سردشت دزفول گفت: بک تیم پزشکی متشکل از پزشکان ارتوپد، عفونی، دندانپزشک، زنان، سونوگرافی و پزشک عمومی و همچنین هفت نفر از پرستاران با داروی رایگان به منظور جلوگیری از ایجاد شلوغی در مراکز درمانی سطح شهر و تسریع و سهولت در امر خدمات رسانی درمانی به این منطقه محروم اعزام شدند.

سرهنگ دوم پزشک قهاری واگذاری ۱۲ تخت و ۶ تشک بیمار به بیمارستان بزرگ دزفول را یادآور شد و افزود: مرکز ۱۶ ساعته تست P.C.R (تست کرونا) نیز در بیمارستان ۵۸۰ مقاومت دزفول راه اندازی شده و تاکنون بیش از سه هزار و ۴۵۰ تست از عموم مردم در این مرکز گرفته شده است.

وی اظهارداشت: بیمارستان ۵۸۰ مقاومت دزفول آمادگی دارد تا در تمام بحران‌ها در کنار مردم شهیدپرور دزفول باشد. 

به گزارش ایرنا شهرستان دزفول با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و ۱۴ بخش بیمارستان بزرگ این شهرستان به بستری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است.

تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار دز واکسن کرونا به جامعه هدف در شهرستان دزفول تزریق شده است.

منبع: ایرنا