عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- فرمانده گردان ۵۷۴ بهداشت، امداد و درمان جنوب غرب نیروی زمینی ارتش اعلام کرد: این گردان در راستای مقابله با کرونا به کمک کادر بهداشت و درمان دزفول شتافت. سرهنگ هادی اندیشه جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اعلام کمبود نیروی درمان برای مقابله […]

عصر خوزستان:

گردان ۵۷۴ نزاجا به کمک کادر درمان دزفول شتافت

دزفول- ایرنا- فرمانده گردان ۵۷۴ بهداشت، امداد و درمان جنوب غرب نیروی زمینی ارتش اعلام کرد: این گردان در راستای مقابله با کرونا به کمک کادر بهداشت و درمان دزفول شتافت.

سرهنگ هادی اندیشه جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اعلام کمبود نیروی درمان برای مقابله با کرونا از سوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول، گردان ۵۷۴ بهداشت، امداد و درمان جنوب غرب نیروی زمینی ارتش وارد میدان شد.
وی ادامه داد: پنج نفر از کادر درمان این گردان مستقل برای مقابله با این بیماری عفونی در اختیار معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول قرار گرفتند.
فرمانده گردان ۵۷۴ بهداشت، امداد و درمان جنوب غرب نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: نیروهای درمان این گردان برای خدمت رسانی به جامعه و کمک به درمان افراد مبتلا به کرونا در بخش‌های کرونای بیمارستان بزرگ دزفول مستقر شدند. 
به گزارش ایرنا شهرستان دزفول با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و ۱۴ بخش بیمارستان بزرگ این شهرستان به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است.

منبع: ایرنا