عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس پلیس راهور خوزستان با بیان اینکه ارائه خدمات به متقاضیان تعویض پلاک تنها با نوبت اینترنتی انجام می شود، گفت: افرادی که نوبت ندارند به مراکز تعویض پلاک مراجعه نکنند. به گزارش ایرنا سرهنگ فرید کریمی زاده بامداد پنجشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهارداشت: مراکز تعویض پلاک و […]

عصر خوزستان:

خدمات تعویض پلاک خودرو در خوزستان فقط با نوبت اینترنتی ارایه می‌شوند

اهواز – ایرنا – رییس پلیس راهور خوزستان با بیان اینکه ارائه خدمات به متقاضیان تعویض پلاک تنها با نوبت اینترنتی انجام می شود، گفت: افرادی که نوبت ندارند به مراکز تعویض پلاک مراجعه نکنند.

به گزارش ایرنا سرهنگ فرید کریمی زاده بامداد پنجشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهارداشت: مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی براساس مصوبه ستاد ملی کرونا در شرایط قرمز هم ملزم به ارائه خدمات هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه نوبت دهی به صورت اینترنتی انجام می شود زمان خدمات دهی را از هشت به ۱۵ دقیقه افزایش دادیم تا از ازدحام خودروها کاسته شود.

رییس پلیس راهور خوزستان گفت: با تمهیداتی که اتخاذ کردیم امیدواریم مردم فواصل زمانی را به خوبی رعایت کنند تا در مدت زمان تعویض پلاک، شاهد ازدحام جمعیت نباشیم.

وی از مردم خواست بر اساس تاریخ و ساعت نوبت تعیین شده به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند و افرود: متقاضیان می توانند ساعت ۱۰ صبح هر روز به سایت پلیس راهور ۱۲۰ (www.rahvar۱۲۰.ir) مراجعه و نوبت اینترنتی خود را دریافت کنند همچنین در ساعت تعیین شده در محل تعویض پلاک حاضر شوند.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، سه شهرستان نارنجی و چهار شهرستان زرد کرونایی هستند.

منبع: ایرنا