دارنده مدال نقره پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو گفت: روز مسابقه باران آمد و موقع پرتاب‌هایم لیز می‌خوردم و به همین دلیل نتوانستم به مدال طلا برسم. صادق بیت‌سیاح امروز، ۱۶ شهریور در مراسم استقبال از وی در فرودگاه اهواز در خصوص کسب نشان نقره پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: خدا را شکر می کنم که توانستم […]


دارنده مدال نقره پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو گفت: روز مسابقه باران آمد و موقع پرتاب‌هایم لیز می‌خوردم و به همین دلیل نتوانستم به مدال طلا برسم.

صادق بیت‌سیاح امروز، ۱۶ شهریور در مراسم استقبال از وی در فرودگاه اهواز در خصوص کسب نشان نقره پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: خدا را شکر می کنم که توانستم به این مدال برسم اما مسابقات واقعا سخت بود. من تمرینات فشرده ای برای حضور در این رویداد داشتم و خدا را شکر می کنم که توانستم با مدال به ایران برگردم.
به گزارش ایسنا، وی گفت: من در تمرینات رکورد ۴۷ سانتی‌متر را نیز ثبت کرده بودم و تمرینات خوبی داشتم اما روز مسابقه باران شروع به باریدن کرد و نتوانستم شرایط را کنترل کنم و موقع پرتاب‌ها لیز می‌خوردم و به همین دلیل نتوانستم مدال طلا را کسب کنم و به نشان نقره رسیدم، در حالی‌که هدف من کسب مدال طلا بود.
وی درباره میزبانی توکیو از پارالمپیک، عنوان کرد: میزبانی عالی بود و برای ورزشکاران احترام خاصی قائل بودند. 
این ملی‌پوش تیم‌ملی پارا دو و میدانی بیان کرد: سطح مسابقات پارالمپیک بسیار بالا است و به همین دلیل مدال آن برای ورزشکاران متفاوت است، البته استرس خاص خود را هم دارد. همچنین جا دارد از فدراسیون بابت حمایت‌هایش قدردانی کنم.
انتهای پیام