فرمانده انتظامی خوزستان سران طوایف و بزرگان عشایر، معتمدین و متنفذین اجتماعی را همرزمان نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت دانست. سردار محمد صالحی در نشست هم‌اندیشی با سران طوایف و بزرگان و افراد اثرگذار اجتماعی خوزستان که با حضور آیت‌الله فرحانی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، از حضور باشکوه سران […]


فرمانده انتظامی خوزستان سران طوایف و بزرگان عشایر، معتمدین و متنفذین اجتماعی را همرزمان نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت دانست.

سردار محمد صالحی در نشست هم‌اندیشی با سران طوایف و بزرگان و افراد اثرگذار اجتماعی خوزستان که با حضور آیت‌الله فرحانی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، از حضور باشکوه سران قبایل، عشایر، شیوخ، سادات و همچنین از زحمات آنان برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تقدیر و تشکر کرد و گفت: همگان شاهد حضور و مشارکت پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد بودند و مردم عزیز استان خوزستان با شور و شعور خاصی در این انتخابات شرکت کردند.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی در ادامه سران قبایل، عشایر، معتمدین و متنفذین اجتماعی را همرزم خود در تامین نظم و امنیت جامعه دانست و افزود: در اغلب مسائل از قبیل بحران‌ها و نزاع‌ها به موازات اقدامات سلبی که همکاران من در نیروی انتظامی انجام می‌دهند شما سران قبایل، عشایر متنفذین اجتماعی و افراد تاثیرگذار جامعه نیز اقدامات ایجابی را انجام می‌دهید.
فرمانده انتظامی خوزستان به بدعت نادرست تیراندازی غیرمجاز اشاره کرد و گفت: با توجه به آثار و تبعات و آسیب‌های اجتماعی ناشی از تیراندازی‌ها به خصوص در مراسمات عروسی و عزاداری، اختلافات خانوادگی و ملکی با ورود به موقع به مسائل می‌توانید به روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در اقدامات اجرایی کمک کنید تا در حل اختلافات مردم تسریع حاصل شود.
وی با تاکید بر اینکه شیوخ، سران طوایف و بزرگان عشایر ورود جدی‌تری در حوزه تیراندازی‌های غیر مجاز داشته باشند، افزود: تیراندازی‌ها که منجر به ایجاد ناامنی می‌شوند موجب خروج سرمایه و سرمایه‌گذار می‌شوند و نتیجه آن کاهش اشتغال و احساس امنیت است. علاوه بر آن باعث می‌شود خود شهروندان در اثر این تیراندازی‌ها و بعضاً نزاع یا قتل، خانه و کاشانه خود را رها کرده و در حاشیه برخی شهرهای دیگر با فقر زندگی کنند.
سردار صالحی با اشاره به اینکه پلیس به عنوان حافظ نظم و امنیت جامعه از هیچ تلاشی در راستای حل معضلات اجتماعی به خصوص تیراندازی دریغ نمی‌کند، تصریح کرد: شما سران طوایف و بزرگان عشایر محلی و اجتماعی جامعه نقش مهمی در ارتقای احساس امنیت دارید.
در این نشست تعدادی از بزرگان، منتخبین اقوام و معتمدین اجتماعی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل و آسیب های جامعه پرداختند و ضمن حمایت از برنامه‌ها و عملکرد نیروی انتظامی و لزوم تعامل هر چه بیشتر در جهت رفع چالش‌ها و مشکلات اجتماعی که در راس آن تیراندازی‌های غیرمجاز در سطح جامعه است، تاکید کردند.
انتهای پیام