عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: احساس تبعیض در خوزستان در دهه‌های گذشته شکل گرفته است و باید برای حل این مساله اقدامات جدی انجام شود. شبیب جویجری در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان که امروز ۱۸ شهریورماه با حضور وزیر کشور در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در خوزستان هرج و […]


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: احساس تبعیض در خوزستان در دهه‌های گذشته شکل گرفته است و باید برای حل این مساله اقدامات جدی انجام شود.

شبیب جویجری در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان که امروز ۱۸ شهریورماه با حضور وزیر کشور در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در خوزستان هرج و مرج امنیتی نداریم و امنیت به صورت تمام و کمال وجود دارد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: شاید ناامنی اجتماعی گاهی در خوزستان وجود داشته باشد اما این مساله منجر به هرج و مرج امنیتی نشده است.
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: منکر کارها و اقداماتی که در گذشته برای خوزستان انجام شده است، نمی‌شویم اما باید بگوییم احساس تبعیض در خوزستان در دهه‌های گذشته شکل گرفته است و باید برای حل این مساله اقدامات جدی انجام شود.
جویجری عنوان کرد: باید تلاش شود با جلب نظر مرکز، توزیع عادلانه ثروت انجام شود تا شاهد حل مشکلات خوزستان باشیم.
وی با اشاره به اجرای طرح کشاورزی ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خوزستان گفت: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد تقلیل نرخ بیکاری در خوزستان باشیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدالت در توزیع ثروت و امکانات باید مورد توجه دولت قرار بگیرد.
جویجری در خصوص نقش نمایندگان در انتخاب مدیران استانی گفت: ما موافق هستیم که بانک اطلاعاتی در جهت استفاده از نیروهای کارآمد تهیه و تکمیل شود اما این کار نباید در جهت سهم‌خواهی باشد.
وی افزود: نمایندگان خوزستان باید همه توان خود را در جهت هم‌افزایی برای کمک به دستگاه‌های اجرایی استان انجام دهند.
انتهای پیام