عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- سرپرست بیمارستان نظام مافی شوش با بیان اینکه آمار بستری روزانه مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ روند کاهشی دارد، گفت: شمار بیماران کرونایی بیمارستان نظام مافی شوش ۱۵ درصد کاهش یافته است. مهدی مهرابی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با وجود اینکه این شهرستان همچنان در وضعیت قرمز […]

عصر خوزستان:

شمار بیماران کرونایی بیمارستان نظام مافی شوش ۱۵ درصد کاهش یافت

دزفول- ایرنا- سرپرست بیمارستان نظام مافی شوش با بیان اینکه آمار بستری روزانه مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ روند کاهشی دارد، گفت: شمار بیماران کرونایی بیمارستان نظام مافی شوش ۱۵ درصد کاهش یافته است.

مهدی مهرابی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با وجود اینکه این شهرستان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد اما روند مراجعه و بستری‌های کرونایی در بیمارستان نظام مافی به نسبت ۲ هفته گذشته سیر نزولی یافته است.

 وی با بیان اینکه میزان بهبودیافتگان و ترخیص شدگان این بیمارستان نیز افزایش ۱۵ درصدی داشته است، ادامه داد: هم اکنون ظرفیت‌ بخش‌های کرونایی بیمارستان نظام مافی از اشغال ۱۰۰ درصدی خارج شده و یک بخش دیگر با ظرفیت ۷۵ تخت در حال استفاده است.

مهرابی بیان کرد: با تداوم این وضعیت فرصت خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به بیماران غیرکرونایی که بخش‌های آنان به دلیل وضعیت بحرانی موج پنجم کرونا و شیوع گسترده سویه دلتا به کرونایی‌ها اختصاص یافته بود، فراهم تر خواهد شد.

 وی اظهار امیدواری کرد که تخت‌های خالی شده با بیماران کرونایی اشغال نشود و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی شاهد تداوم سیر نزولی مبتلایان و بستری‌های کرونایی باشیم.

شهرستان شوش در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد. 

منبع: ایرنا