عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس شبکه بهداشت و درمان اندیکا گفت: ۱۵ هزار دز واکسن کرونا تاکنون به جمعیت هدف برنامه ملی واکسیناسیون در این شهرستان تزریق شده است. دکتر وحید کاظمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تزریق واکسن به گروه‌های هدف توسط ۵۵ تیم همچنان ادامه […]

عصر خوزستان:

۱۵ هزار دز واکسن کرونا در اندیکا تزریق شد

اهواز – ایرنا – رییس شبکه بهداشت و درمان اندیکا گفت: ۱۵ هزار دز واکسن کرونا تاکنون به جمعیت هدف برنامه ملی واکسیناسیون در این شهرستان تزریق شده است.

دکتر وحید کاظمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تزریق واکسن به گروه‌های هدف توسط ۵۵ تیم همچنان ادامه دارد و هماهنگی خوبی در این زمینه در این شهرستان ایجاد شده است.

وی افزود: جمعیت هدف در شهرستان اندیکا ۳۴ هزار نفر هستند که تاکنون ۱۰ هزار نفر در این شهرستان دز اول و پنج هزار دز دوم را دریافت کرده‌اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان اندیکا ادامه داد: دلیل سرعت کم واکسیناسیون در این شهرستان استقرار عشایر در مناطق ییلاقی استان‌های همجوار است که با آغاز کوچ پاییزه، واکسیناسیون آنها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: برای سرعت بخشیدن به انجام واکسیناسیون به جامعه هدف در اندیکا، از تمامی ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده شده و واکسیناسیون جمعیت هدف حدود ۵۰ منطقه عشایری را انجام دادیم.

کاظمی با تاکید بر لزوم توجه ویژه نسبت به شیوه‌نامه‌های بهداشتی از مردم خواست تا همچنان اصول بهداشتی را رعایت کرده و نسبت به واکسیناسیون خود و خانواده اقدام کنند.

شهرستان اندیکا با ۸۰ هزار نفرجمعیت در شمال شرق استان خوزستان قرار دارد.

منبع: ایرنا