عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – مدرسه سه کلاسه روستای شریعه سیدعبود شهرستان خرمشهر که به همت بسیج شرکت نفت و گاز اروندان در قالب طرح سازندگی و محرومیت زدایی احداث شده روز یکشنبه افتتاح و به بهره برداری رسید. به گزارش ایرنا مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان در آیین افتتاح این واحد […]

عصر خوزستان:

افتتاح یک واحد آموزشی در روستای شریعه سیدعبود خرمشهر

آبادان – ایرنا – مدرسه سه کلاسه روستای شریعه سیدعبود شهرستان خرمشهر که به همت بسیج شرکت نفت و گاز اروندان در قالب طرح سازندگی و محرومیت زدایی احداث شده روز یکشنبه افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان در آیین افتتاح این واحد آموزشی گفت:این مدرسه در زمینی به مساحت ۱۸۰ مترمربع با صرف سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از اعتبارات داخلی شرکت نفت و گاز اروندان در مدت ۶ ماه ساخته شده است.

جهانگیر پورهنگ اظهار داشت:با افتتاح این آموزشگاه دسترسی حدود ۱۰۰ دانش آموز روستای شریعه سیدعبود و روستاهای اطراف به مدرسه تسهیل شد.
فرمانده پایگاه بسیج شرکت نفت و گاز اروندان نیز گفت: علاوه بر احداث این آموزشگاه ، ۲ مدرسه دیگر در روستاهای غرب کارون مرمت و بازسازی شده است.
رحمان توکلی با بیان اینکه مرمت این ۲ مدرسه چهار ماه طول کشید افزود: برای بهسازی این مدارس ۲ ‏میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

شرکت نفت و گاز اروندان، یکی از شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران است که در زمینه بهره‌برداری و استخراج نفت در مناطق جنوب و غرب ایران فعالیت می‌کند.

شمار زیادی از میادین نفتی ایران نظیر میدان نفتی دارخوین، آزادگان، یادآوران، جفیر، بند کرخه، سوسنگرد، اروند، مشتاق، خرمشهر، امید، سهراب، مهر،  یاران و میدان نفتی سپهر در حوزه شرکت نفت و گاز اروندان هستند.

منبع: ایرنا