معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با اشاره به آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری ۱۴۰۰، گفت: امسال ۴۸۷ دانشجوی مقطع کارشناسی در ۱۳ کد رشته پذیرفته شدند. نعمت طهماسبی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری، اظهار کرد: ثبت نام پذیرفته شدگان […]


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با اشاره به آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری ۱۴۰۰، گفت: امسال ۴۸۷ دانشجوی مقطع کارشناسی در ۱۳ کد رشته پذیرفته شدند.

نعمت طهماسبی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری، اظهار کرد: ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری ۱۴۰۰ از امروز (هفتم مهرماه) به صورت غیرحضوری آغاز شده است و تا روز جمعه (نهم مهرماه) ادامه دارد. این نیمسال نیز فعلا به صورت مجازی ارائه می‌شود.   
وی افزود: کلاس‌های دانشجویان ورودی‌های قبلی آغاز شده است و برای نودانشجویان نیز از روز شنبه (۱۰ مهرماه) به صورت مجازی آغاز خواهد شد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در خصوص تعداد دانشجویان پذیرفته شده مقطع کارشناسی از طریق آزمون سراسری گفت: امسال ۴۸۷ دانشجوی مقطع کارشناسی در ۱۳ کد رشته پذیرفته شدند.
انتهای پیام