رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از تلاش برای جلوگیری از وقوع پیک بعدی در این منطقه خبر داد. دکتر مجتبی کلانتر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به روند بیماری در شوشتر اظهار کرد: همچنان موارد ابتلا و بستری کاهشی است. با توجه به این شرایط امیدواریم با پوشش خوب واکسیناسیون، از وقوع موج بعدی […]


رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از تلاش برای جلوگیری از وقوع پیک بعدی در این منطقه خبر داد.

دکتر مجتبی کلانتر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به روند بیماری در شوشتر اظهار کرد: همچنان موارد ابتلا و بستری کاهشی است. با توجه به این شرایط امیدواریم با پوشش خوب واکسیناسیون، از وقوع موج بعدی جلوگیری کنیم یا حداقل پیک سبک‌تری رخ دهد.
وی افزود: در حال حاضر ۶۰ درصد افراد بالای ۱۸ سال شوشتر یک دوز واکسن را دریافت کرده‌اند یعنی رتبه دوم در واکسیناسیون را بین دانشگاه‌های علوم پزشکی خوزستان داریم.
رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: استقبال از واکسیناسیون در حد انتظارمان نبوده است و انتظار داریم مردم با رغبت بیشتری برای واکسیناسیون به ویژه واکسیناسیون دانش‌آموزان اقدام کنند تا ضریب ایمنی جامعه افزایش یابد.
کلانتر گفت: ۹۰ پایگاه شهری و روستایی واکسیناسیون فعال هستند و علاوه بر این، واکسیناسیون خانه به خانه و محله به محله نیز آغاز شده است که انتظار داریم مردم حمایت کنند.
انتهای پیام