عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- بخشدار مرکزی شهرستان‌ گتوند گفت: اجساد مرد ۴۰ ساله و پسر نوجوان حدود ۱۳ ساله که روز گذشته در رودخانه کارون حوالی روستای کوشکک بخش مرکزی گتوند غرق شده بودند، امروز پیدا شدند. محسن آقایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از عملیات جست و جو، اجساد […]

عصر خوزستان:

اجساد ۲ غرق شده در رودخانه کارون حوالی روستای کوشکک گتوند پیدا شدند

دزفول-ایرنا- بخشدار مرکزی شهرستان‌ گتوند گفت: اجساد مرد ۴۰ ساله و پسر نوجوان حدود ۱۳ ساله که روز گذشته در رودخانه کارون حوالی روستای کوشکک بخش مرکزی گتوند غرق شده بودند، امروز پیدا شدند.

محسن آقایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از عملیات جست و جو، اجساد غرق شدگان در نزدیکی محل حادثه پیدا و از آب بیرون‌ کشیده شدند.

وی ادامه داد: عملیات جست و جو برای یافتن اجساد روز گذشته پس از اطلاع با حضور نیروهای امدادی عملیاتی و برخی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران از جمله بخشداری مرکزی، شهرداری و آتش نشانی جنت مکان، آتش نشانی گتوند، جمعیت هلال احمر و گروه‌های مردمی آغاز شده بود.

به گزارش ایرنا، مرد ۴۰ ساله و پسر نوجوان حدود ۱۳ ساله عصر جمعه حین شنا در رودخانه‌کارون حوالی روستای کوشکک در بخش مرکزی شهرستان گتوند غرق شدند.
 مردادماه امسال نیز ۲ نفر در رودخانه کارون در بخش عقیلی شهرستان گتوند غرق شدند.

هرساله تعداد زیادی از شهروندان گتوند در کانال‌های بزرگ آبیاری کشاورزی و رودخانه کارون در این شهرستان غرق می شوند، که نصب بیشتر علائم هشداردهنده و اعلام خطر غرق شدگی به مردم از سوی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ(گتوند) ضرورت دارد.

به گزارش ایرنا، شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان از کمبود امکانات امداد و نجات از جمله ایستگاه غریق نجات، قایق و غواص رنج می‌برد؛ کمبود امکانات هنگام امدادرسانی در شرایط بحرانی مشکل ساز می‌شود.

منبع: ایرنا