عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: کسب سه امتیاز در بازی برابر فجر سپاسی شیراز برای ما حیاتی است و حق اشتباه فردی در این بازی را نداریم. به گزارش ایرنا محمد خرمگاه شامگاه جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و فجر شهید سپاسی […]

عصر خوزستان:

مربی نفت آبادان:برابر تیم فجر سپاسی حق اشتباه کردن نداریم

آبادان – ایرنا – مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: کسب سه امتیاز در بازی برابر فجر سپاسی شیراز برای ما حیاتی است و حق اشتباه فردی در این بازی را نداریم.

به گزارش ایرنا محمد خرمگاه شامگاه جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و فجر شهید سپاسی شیراز افزود:علیرضا منصوریان سرمربی تیم را  به دلیل ابتلا به کرونا به مدت ۲۸ روز همراه نداریم در صورتی که حضور وی کنار تیم یک انرژی مثبت است.

وی ادامه داد: برای بازی فردا به صورت آنلاین برنامه‌ها را با منصوریان هماهنگ کردیم و امیدواریم بازیکنان برنامه‌های مد نظر کادر فنی را در زمین پیاده کنند.

مربی تیم صنعت نفت آبادان با اشاره به اشتباهات فردی بازیکنان این تیم در ۲ بازی گذشته گفت: متاسفانه در بازی‌های قبل خود به ویژه مقابل تراکتورسازی تبریز روی اشتباه فردی سه بار دروازه تیم باز شد.

خرمگاه بیان کرد: بازیکنان تیم ما پیش از ۲ بازی گذشته، در تمرینات بسیار درخشان ظاهر شدند اما درون زمین بازی پراشتباهی را ارایه کردند.

وی با انتقاد از نحوه داوری دیدار تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز گفت: داور در این دیدار ۲ پنالتی صدرصد ما را نگرفت به ویژه در دقیقه ۸۱ که می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم.

خرمگاه بیان کرد: امیدواریم این آخرین اشتباه داوری باشد که با آن روبه رو می‌شویم.

مربی صنعت‌نفت آبادان افزود: بازیکنان تیم صنعت نفت فردا با تیمی دفاعی روبه‌رو خواهند بود که روی ضد حملات و ارسال‌ها خطرناک هستند ولی راه شکست دادن این تیم را می‌دانیم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا شنبه هشتم آبان، از هفته سوم مسابقات لیگ برتر، میزبان فجر شهید سپاسی شیراز است.

منبع: ایرنا