عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از هفته سوم مسابقات لیگ برتر شنبه در ورزشگاه تختی آبادان برابر میهمانش فجر شهید سپاسی شیراز ۲ بر صفر شکست خورد. به گزارش ایرنا تیم فوتبال صنعت‌نفت که درگیر بسیاری از مشکلات است و هنوز نتوانسته امتیازی از ۲ بازی قبلی خود در لیگ برتر کسب کند […]

عصر خوزستان:

سومین شکست صنعت‌نفت در آبادان

آبادان – ایرنا – تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از هفته سوم مسابقات لیگ برتر شنبه در ورزشگاه تختی آبادان برابر میهمانش فجر شهید سپاسی شیراز ۲ بر صفر شکست خورد.

به گزارش ایرنا تیم فوتبال صنعت‌نفت که درگیر بسیاری از مشکلات است و هنوز نتوانسته امتیازی از ۲ بازی قبلی خود در لیگ برتر کسب کند برای کسب سه امتیاز به مصاف فجرسپاسی رفت و از همان ابتدا فشار را بر روی دروازه میهمان خود شروع کرد.

نفتی‌ها توپ و میدان را در اختیار خود داشتند اما بازی بسته تیم فجرسپاسی شیراز کار را برای نفتی‌ها سخت کردو بر خلاف نفتی‌ها تیم فجر خونسردانه بازی را دنبال کرد و به دنبال روزنه‌ای برای رسیدن به دروازه تیم حریف خود بود.

در دقیقه ۲۰ و بر خلاف جریان بازی محمد کاظمی با یک شلیک دیدنی از پشت محوطه جریمه، دروازه صنعت نفت آبادان را هدف گرفت و توپ، دور از دستان دروازه‌بان صنعت‌نفت وارد دروازه شد.

بعد از این گل نفتی‌ها برای جبران گل خورده بازی را با ارسال توپ‌های بلند به سمت دروازه حریف خود دنبال کردند و بارها تا باز کردن دروازه فجرسپاسی پیش رفتند اما دروازبان و مدافعان فجرسپاسی و بی دقتی مهاجمان مانع رسیدن گل نفتی‌ها در نیمه اول شدند.

مهاجمان تیم صنعت‌نفت آبادان در دقایق پایانی نیمه اول چهار موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند.

با شروع نیمه دوم این تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان بود که بازی هجومی را در دستور کار قرار داد اما دفاع چند لایه فجری‌ها اجازه خودنمایی را به مهاجمان تیم میهمان نداد.

نفتیها در حالی سراپا حمله بودند که ضربات بازیکنان این تیم جایی در چارچوب نداشت و دفاع هوشمندانه فجری‌ها اجازه نمی‌داد توپ به دروازه این تیم برسد.

در دقیقه ۸۰ و بر خلاف روند بازی فجر شهید سپاسی شیراز روی ضد حمله صاحب موقعیت شد و اشتباه مدافعان و گلر صنعت‌نفت فرصت را در اختیار محمد عرفان معصومی مدافع پیش تاخته فجر قرار داد و این بازیکن با شوتی دیدنی گل دوم فجری‌ها را به ثمر رساند.

گروه داوری این دیدار را یاسر همرنگ، علی اکبر نوری، مهدی شفیعی تشکیل داده بودند.

طالب ریکانی بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در دقیقه ۹۵ با کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

فرزاد جعفری و طالب ریکانی از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و علی نبی‌زاده، رضا آقابابایی و میلاد احمدی از فجر سپاسی شیراز در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

صنعت‌نفت آبادان در این دیدار با ترکیب فرزین گروسیان، فرزاد جعفری (۸- فاخر تهامی )، محمد بختیاری(۶۴- رضا یزداندوست)، حسن بیت‌سعید(۶۴- علی امیری)، حکیم نصاری(۸۲ محمدرضا غبیشاوی)، شروین بزرگ، طالب ریکانی، احمد شریعت‌زاده(۸۲ – مهدی ممی‌زاده) ،امید خالدی، میثم تهی‌دست و مهدی حنفی وارد میدان شد.

تیم فجرشهید سپاسی شیراز نیز در این بازی با ترکیب ایمان صادقی، محمدعرفان معصومی، سعید زارع(۷۷- امید منصوری)، میلاد احمدی، حمید نعمتی(۸۶- محمد زینالی)، رضا بابایی، محمد کاظمی(۸۶ – حسین مهربان)، سیروان قربانی، محمد قنبری، احمدرضا زنده‌رو(۷۱- احمدرضا مولایی) و اتابک زارعی(۴۶- علی نبی‌زاده) به مصاف میزبان خود رفت.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در پایان هفته سوم بدون امتیاز در قعر جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار گرفت.

منبع: ایرنا