عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز با بیان اینکه این تیم از موقعیت‌ گلزنی مقابل نفت آبادان بخوبی استفاده کرد گفت: با استفاده از موقعیت‌های گلزنی سه امتیاز مهم برابر صنعت‌نفت آبادان کسب کردیم. به گزارش ایرنا علی اصغر کلانتری شنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیم‌های […]

عصر خوزستان:

تیم فجرسپاسی از موقعیت‌ گلزنی مقابل نفت آبادان بخوبی استفاده کرد

آبادان – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز با بیان اینکه این تیم از موقعیت‌ گلزنی مقابل نفت آبادان بخوبی استفاده کرد گفت: با استفاده از موقعیت‌های گلزنی سه امتیاز مهم برابر صنعت‌نفت آبادان کسب کردیم.

به گزارش ایرنا علی اصغر کلانتری شنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیم‌های فجر سپاسی شیراز و صنعت‌نفت آبادان افزود: بازی سختی در برابر تیم حریف داشتیم ولی با استفاده صحیح از موقعیت‌ها به سه امتیاز بازی دست یافتیم.

وی اظهار داشت: در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی خیلی خوبی انجام دادیم ولی از این دقیقه به بعد بازیکنان ما کمی احساسی عمل کردند.

سرمربی فجر سپاسی شیراز گفت: با شروع نیمه دوم می‌دانستیم نفتی‌ها برای جبران گل خورده بازی می‌کنند و فشار را بر روی دروازه ما زیاد خواهند کرد.

کلانتری بیان کرد: تیم صنعت‌نفت بعد از دریافت گل به بازی مستقیم روی آورد که با تغییر تاکتیک و آوردن بازیکنان سرزن اجازه استفاده از توپ‌های هوایی را به آنها ندادیم.

وی افزود:تیم شهید سپاسی در ۲ بازی گذشته هم مستحق باخت نبود ولی با اشتباه داوری امتیاز حساسی را از دست دادیم.

سرمربی فجر سپاسی شیراز گفت: دست تک‌تک بازیکنانم را می‌بوسم زیرا امروز از همه توانایی خود استفاده کردند، در ۲ بازی گذشته بازنده بودیم و به این برد نیاز داشتیم.

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز امروز از هفته سوم رقابت های لیگ برتر برابر میزبانش صنعت نفت آبادان با ۲ گل پیروز شد.

منبع: ایرنا