عصر خوزستان: خرم آباد – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از باخت تیمش در خرم‌آباد گفت: قضاوت داور دیدار امروز این تیم با خیبر خرم‌آباد، ضعیف بود و بازی را تحت تاثیر قرار دارد. به گزارش ایرنا “سهراب بختیاری زاده” روز یکشنبه پس از دیدار با خیبر خرم آباد افزود: امروز بازیکنان استقلال خوزستان […]

عصر خوزستان:

داور بازی خیبر خرم‌آباد و استقلال خوزستان قضاوت ضعیفی داشت

خرم آباد – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از باخت تیمش در خرم‌آباد گفت: قضاوت داور دیدار امروز این تیم با خیبر خرم‌آباد، ضعیف بود و بازی را تحت تاثیر قرار دارد.

به گزارش ایرنا “سهراب بختیاری زاده” روز یکشنبه پس از دیدار با خیبر خرم آباد افزود: امروز بازیکنان استقلال خوزستان فوق العاده و یک تیم واقعی بودند و به معنای واقعی اتحاد داشتند.

وی با بیان اینکه استقلال خوزستان به اندازه خیبر شانس گل داشت ادامه داد: قضاوت داور ، بازی را تحت تاثیر قرار داد.

وی با انتقاد از تغییر نظر داور و مردود شدن پنالتی استقلال خورستان اظهار داشت: لرستان ظرفیت فوتبالی بسیار خوبی دارد ولی داور در سوت زدن و قضاوت شک داشت و روزی که من بیش از همه اشتباه کردم داور پنالتی را هم از ما گرفت.

بختیاری زاده همچنین اضافه کرد: بازیکنان ذخیره تیم استقلال خورستان زیر ۲۲ سال هستند و هرچند این تیم توانایی هزینه های ۲۰ میلیارد تومانی را ندارد اما هفته های آینده ۲ تا سه بازیکن بزرگسال جذب خواهد کرد.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور عصر یکشنبه مقابل استقلال خوزستان ۲ بر ۱ به برتری رسید.

منبع: ایرنا