عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – تیم فولاد خوزستان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور برابر حریف خود به برتری رسید. به گزارش ایرنا دیدار تیم های فولاد خوزستان و مس رفسنجان دوشنبه شب در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد که در نهایت با برتری ۲ بر یک فولاد به پایان […]

عصر خوزستان:

تیم فولاد خوزستان اولین برد خود در لیگ برتر را کسب کرد

اهواز – ایرنا – تیم فولاد خوزستان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور برابر حریف خود به برتری رسید.

به گزارش ایرنا دیدار تیم های فولاد خوزستان و مس رفسنجان دوشنبه شب در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد که در نهایت با برتری ۲ بر یک فولاد به پایان رسید.

در این دیدار احسان مرادیان، صالح حردانی، ایوب والی، موسی کولیبالی، محمد قاسمی نژاد، محمد میری، مجتبی نجاریان، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، میلاد بدرقه و احمد الجبوری برای فولاد به میدان رفتند.

همچنین فایز الرشیدی، عقیل کعبی، سید مجید نصیری، مهدی کیانی، مجید علی یاری، فراز امامعلی، میثم تیموری، شاهین توکلی، محسن آذرباد، فرشاد محمدی مهر و سیدمهدی حسینی ترکیب تیم مس را تشکیل دادند.

در دقیقه ۲۸ بازی لوسیانو پریرا از روی نقطه پنالتی دروازه تیم مس را بازکرد. همچنین در دقیقه ۴۷ احمد جبوری دومین گل فولادی را به ثمر رساند.

در دقیقه ۶۸ این دیدار گادوین منشا برای تیم مس رفسنجان گلزنی کرد.

در این دیدار ایوب والی، محمد آبشک و لوسیانو پریرا بازیکنان فولاد و مهدی کیانی و مهدی ترکمان از مس رفسنجان کارت زرد دریافت کردند.

قضاوت این دیدار برعهده احمد محمدی بود که محمد عطایی و پوریا زحمتی او را در امر قضاوت همراهی کردند.

در حال حاضر تیم های فولاد و مس رفسنجان به ترتیب با کسب سه و صفر امتیاز در مکان های ۱۲ و ۱۴ قرار دارند.

منبع: ایرنا