عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – آیین تجلیل از عوامل اجرایی و داوطلبان مردمی گروه جهادی شهید فرجوانی اهواز به عنوان بزرگترین مرکز منتخب نمونه‌گیری کرونا در این شهرستان، سه‌شنبه شب برگزار شد. به گزارش ایرنا رییس مرکز بهداشت شرق اهواز در این آیین که در حسینیه شهدا واقع در آریاشهر اهواز برگزار شد گفت: تمامی […]

عصر خوزستان:

تجلیل از عوامل گروه جهادی شهید فرجوانی اهواز

اهواز – ایرنا – آیین تجلیل از عوامل اجرایی و داوطلبان مردمی گروه جهادی شهید فرجوانی اهواز به عنوان بزرگترین مرکز منتخب نمونه‌گیری کرونا در این شهرستان، سه‌شنبه شب برگزار شد.

به گزارش ایرنا رییس مرکز بهداشت شرق اهواز در این آیین که در حسینیه شهدا واقع در آریاشهر اهواز برگزار شد گفت: تمامی کارها برای احداث این مرکز نمونه‌گیری توسط گروه جهادی شهید فرجوانی انجام شد و ما فقط در کنار آنها بودیم و درس‌های فراوانی آموختیم.

وی افزود: ما ۲ مرکز نمونه‌گیری در منطقه پاداد اهواز داشتیم که فضای آنجا در شان مردم نبود و از این بابت ناراحت بودیم که با تلاش صورت گرفته مرکز نمونه‌گیری شهید فرجوانی راه اندازی شد.

مردانی با تشکر از همه عواملی که در این مدت به صورت شبانه روز تلاش کردند تا این مرکز راه‌اندازی شود گفت: اینکه در اوج شیوع کرونا، برخی پا به میدان بگذارند واقعا کار بزرگی است.

وی ادامه داد: اکنون وضعیت کرونا در خوزستان و شهرستان اهواز پایدار بوده و روند بیماری کاهشی است، البته نباید تصور کرد که همه چیز تمام شده و دچار عادی انگاری شویم.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: با توجه به اینکه هر ساله در آبان همزمان با بارش پاییزی بحث مشکلات تنفسی و شیوع آنفولانزا را داریم و از آنجا که شایع ترین علایم کرونا تنگی نفس بوده، امیدوارم که شاهد پیک دیگر بیماری در خوزستان نباشیم.

وی بیان کرد: از شهروندان تقاضا دارم در روزهای آینده، بحث رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را جدی گرفته تا این دوران را پشت سر بگذاریم.

اکنون ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، هشت شهرستان زرد و ۱۷ شهرستان آبی کرونایی هستند.

منبع: ایرنا