عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – دادستان جدید شهرستان دشت آزادگان روز شنبه با حضور جمعی از مسوولان قضایی و شهرستانی معرفی شد. به گزارش روز شنبه ایرنا فرماندار دشت آزادگان در این آیین گفت: قوه قضاییه از ارکان اساسی نظام بوده و در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت نقش بزرگی […]

عصر خوزستان:

دادستان شهرستان دشت آزادگان معرفی شد

اهواز – ایرنا – دادستان جدید شهرستان دشت آزادگان روز شنبه با حضور جمعی از مسوولان قضایی و شهرستانی معرفی شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا فرماندار دشت آزادگان در این آیین گفت: قوه قضاییه از ارکان اساسی نظام بوده و در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت نقش بزرگی را عهده دار است.

حمید سیلاوی افزود: لزوم ارتقای امنیت و حفظ حقوق شهروندی نیازمند تعامل سازنده بین حوزه قضایی و دستگاه اجرایی شهرستان است و این امر با همت مسوولان قضایی و تلاش کارکنان و قضات شهرستان دشت آزادگان در این شهرستان ملموس است.

وی ادامه داد: دادستان و مجموعه دستگاه قضایی این شهرستان در ایجاد امنیت پایدار نقش مهمی دارند و همکاری و تعامل این دستگاه با سایر ادارات و دستگاه های اجرایی، پیاده سازی برنامه ها و اجرای قانون را تسهیل می بخشد و این امر را ما در زمان بحران مشاهده کردیم و حل مشکلات امنیتی بدون دخالت دادستان امکان پذیر نبود.

 قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه در این منطقه عشایر غیور و متدین زندگی می کنند که در همه صحنه ها پشتیبان این انقلاب هستند گفت: به تعبیر امام خمینی (ره) عشایر ذخایر انقلاب هستند و هر جا که نیاز به حضور عشایر در صحنه‌های انقلاب از جمله دفاع از مرزها، راهپیمایی‌ها، شرکت در انتخابات و ‌… بوده همواره در صحنه حاضر و آماده هستند و باید با شناخت و تعامل مشکلات آنها را برطرف کرد.

معاون برنامه ریزی دادگستری خوزستان نیز گفت: رعایت قانون و همچنین توجه به توصیه‌های امامان و معصومان(ع) از جمله داشتن صبر و تحمل در پذیرش ارباب رجوع و صداقت باید از سوی مدیران در دستگاه قضا انجام شود.

علی غیاثوند افزود: امانت داری و دوری از بدرفتاری و مصمم بودن در کارها باید از دیگر اخلاق مدیران در دستگاه قضا باشد و دادستان وظیفه بسیار سنگین عرفی، شرعی و قانونی بر عهده دارد.

در این آیین بهزاد زنگنه به عنوان دادستان جدید شهرستان دشت آزادگان معرفی، و از حجت‌ الاسلام پیوند دادستان پیشین و همچنین محسن صادقیان سرپرست دادستانی تقدیر شد.

دشت آزادگان با جمعیت بیش از ۲۴۵ هزار نفر در غرب خوزستان واقع است.

منبع: ایرنا