رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به مشکلات لزوم ارائه کارت واکسیناسیون برای دریافت خدمات و ورود به ادارات، گفت: برخی از ارباب رجوع به هیچ وجه راضی به ارائه کارت واکسیناسیون نیستند و جو اداره را به هم می‌ریزند. امیرحسین نظری در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۵ آبان‌ماه) […]


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به مشکلات لزوم ارائه کارت واکسیناسیون برای دریافت خدمات و ورود به ادارات، گفت: برخی از ارباب رجوع به هیچ وجه راضی به ارائه کارت واکسیناسیون نیستند و جو اداره را به هم می‌ریزند.

امیرحسین نظری در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۵ آبان‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: لزوم ارائه کارت واکسیناسیون برای ارائه خدمات در بسیاری از موارد مشکلاتی ایجاد کرده است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: برخی از ارباب رجوع به هیچ وجه راضی به ارائه کارت واکسیناسیون نیستند و جو اداره را به هم می‌ریزند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: از طرف دیگر، زمانی که این افراد در حال سر و صدا هستند برخی از افراد از این شرایط فیلمبرداری می‌کنند و نمی‌توانیم به آن‌ها چیزی بگوییم یا آن‌ها را از سازمان بیرون کنیم.
وی بیان کرد: نمی‌دانیم با این مشکلی که گریبان‌گیر سازمان‌ها شده است، چه کنیم.
نظری افزود: زمانی هم که این افراد را به درون سازمان راه نمی‌دهیم با زور وارد سازمان می‌شوند و با حراست سازمان نیز کتک‌کاری داشته‌اند و حراست به دلیل تکریم ارباب رجوع نمی‌توانست کاری کند و حتی افسر نیروی انتظامی نیز با ارباب رجوع برخوردی نکرده است.
انتهای پیام