عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- فرماندار دشت آزادگان گفت: کارکنان اداراتی که واکسن کرونا دریافت نکرده اند باید به مرخصی بدون حقوق بروند. حمید سیلاوی یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا بیان کرد: این تصمیم بر اساس مصوبه ستاد کرونا اجرا می شود و اگر مدیری در اجرای این قانون خطا کند با وی برخورد جدی خواهد […]

عصر خوزستان:

مرخصی بدون حقوق جریمه کارمندان دشت آزادگانی که واکسن نزنند

اهواز-ایرنا- فرماندار دشت آزادگان گفت: کارکنان اداراتی که واکسن کرونا دریافت نکرده اند باید به مرخصی بدون حقوق بروند.

حمید سیلاوی یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا بیان کرد: این تصمیم بر اساس مصوبه ستاد کرونا اجرا می شود و اگر مدیری در اجرای این قانون خطا کند با وی برخورد جدی خواهد شد.

وی گفت: همچنان اماکن شلوغی همچون بازار و مراکز فروش از مکان های انتقال ویروس کرونا است به همین منظور از بهداشت و اتحادیه های اصناف دشت آزادگان تقاضا داریم در رعایت پروتکل های بهداشتی در این فضاها نهایت دقت را داشته باشند.

فرماندار دشت آزادگان با تاکید بر لزوم واکسینه شدن تمامی کارکنان ادارات و کادر آموزشی افزود: احتمال شیوع ویروس کرونا با آغاز فصل سرما و بازگشایی مدارس وجود دارد به همین دلیل از تمامی دستگاه ها انتظار داریم در واکسیناسیون کارکنان خود تلاش کنند.

سیلاوی ادامه داد: موارد ابتلا به کرونا در این شهرستان در روزهای گذشته روند کاهشی داشته و برای تداوم این شرایط نیاز به همکاری تمامی دستگاه ها و مردم است چرا که بهداشت و درمان به تنهایی قادر به مدیریت این شرایط نیست.

شهرستان دشت آزادگان با جمعیت بیش از ۲۴۵ هزار نفر در غرب خوزستان واقع است و در حال حاضر در وضعیت آبی کرونایی است.

در حال حاضر میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در خوزستان کمتر از ۵۰ درصد بوده در حالی که حد مطلوب آن ۹۵ درصد است.

منبع: ایرنا