عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- فرماندار حمیدیه گفت: ۳۴ هکتار زمین به اجرای طرح های تولیدی و اشتغالزا ، ایجاد ناحیه صنعتی همچنین احداث یک بیمارستان در این شهرستان اختصاص یافت. شاهین هاشمی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتوجه به نیاز شهرستان حمیدیه به توسعه زیرساخت لازم برای اجرای طرح های اشتغالزا با […]

عصر خوزستان:

۳۴ هکتار زمین به اجرای طرح‌های تولیدی در حمیدیه اختصاص یافت

اهواز-ایرنا- فرماندار حمیدیه گفت: ۳۴ هکتار زمین به اجرای طرح های تولیدی و اشتغالزا ، ایجاد ناحیه صنعتی همچنین احداث یک بیمارستان در این شهرستان اختصاص یافت.

شاهین هاشمی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتوجه به نیاز شهرستان حمیدیه به توسعه زیرساخت لازم برای اجرای طرح های اشتغالزا با هدف رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری همچنین ایجاد یک مرکز درمانی این اراضی از سوی اداره راه و شهرسازی تحویل و سند آن دریافت گردید تا در جهت توسعه شهرستان بهره برداری شود.

وی گفت: از این میزان اراضی چهار هکتار به احداث یک بیمارستان دولتی و هشت هکتار برای احداث یک ناحیه صنعتی تخصیص داده می شود.

فرماندار حمیدیه اظهار داشت: کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و شرکت شهرک های صنعتی از محل های مورد نظر بازدید کردند و استعلام از دستگاههای اجرایی ذیربط در حال انجام است.

هاشمی با بیان اینکه این شهرستان از داشتن بیمارستان و ناحیه صنعتی محروم است افزود: مابقی این اراضی برای ساخت مدرسه ،مسکن ملی ، فضاهای ورزشی و دیگر زیرساخت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

فرماندار حمیدیه یکی از مشکلات این شهرستان در زمینه توسعه زیر ساخت ها و احداث واحدهای تولیدی و اشتغالزا را کمبود زمین و وجود معارض برای اراضی این شهرستان عنوان کرد.

شهرستان حمیدیه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در غرب خوزستان واقع است.

منبع: ایرنا