رییس هیات بسکتبال آبادان از حضور تیم بانوان این شهر برای اولین بار در لیگ دسته یک کشور خبر داد. مرتضی سام بوشهری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای حضور تیم آبادان در لیگ دسته یک بانوان کشور، اظهارکرد: تیم خانه بسکتبال آبادان نیاز برای حضور قدرتمندانه […]


رییس هیات بسکتبال آبادان از حضور تیم بانوان این شهر برای اولین بار در لیگ دسته یک کشور خبر داد.

مرتضی سام بوشهری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای حضور تیم آبادان در لیگ دسته یک بانوان کشور، اظهارکرد: تیم خانه بسکتبال آبادان نیاز برای حضور قدرتمندانه نیاز به حمایت همه جانبه از سوی مسئولان دارد و مطمئنا اگر حمایت نشویم، کار سخت خواهد شد زیرا تیم داری نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان است.
وی با اشاره به تاثیر حضور تیم خانه بسکتبال آبادان در ارتقای سطح کیفی این رشته در شهرستان، افزود: سال ها بود که جای خالی تیم های ریشه داری مانند آبادان در لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور احساس می شد. نکته مهم نیز این است حالا که این سهمیه با سختی فراوان کسب شده است، نباید اجازه دهند به راحتی از دست برود.
به گزارش ایسنا، لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور در ۳ گروه ۵ تیمی و یک گروه ۴ تیمی برگزار می شود که تیم آبادان با تیم های سنندج، یزد و کرمان هم گروه است.
انتهای پیام