عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گتوند گفت: ۸۰ فعالیت و برنامه فرهنگی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان برگزار می‌شود. ابوذر اکبری نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار افزود: امسال با درنظر گرفتن وضعیت کرونایی، برنامه‌های متنوعی […]

عصر خوزستان:

تدوین ۸۰ ویژه برنامه هفته کتاب و کتابخوانی در گتوند 

دزفول-ایرنا- رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گتوند گفت: ۸۰ فعالیت و برنامه فرهنگی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان برگزار می‌شود.

ابوذر اکبری نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار افزود: امسال با درنظر گرفتن وضعیت کرونایی، برنامه‌های متنوعی از سوی کتابداران کتابخانه‌های عمومی با مشارکت ادارات و نهادهای مختلف شهرستان گتوند تدارک دیده شده است. 

وی نواخته شدن زنگ مطالعه در مدارس، برگزاری نشست‌های کتابخوان مدرسه‌ای و کتابخانه‌ای متعدد و بازدید دانش آموزان مدارس به صورت محدود و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را از فعالیت‌های حضوری هفته کتاب و کتابخوانی در گتوند اعلام کرد و ادامه داد: غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، مسابقات نقاشی و رنگ آمیزی، فعالیت‌های جمع خوانی، قصه گویی و نمایشنامه خوانی، تجلیل از کتابخوانان برتر و دیدار با مسوولان شهرستان از دیگر فعالیت‌های حضوری در شهرستان گتوند هستند.

رئیس اداره کتابخوانه‌های عمومی شهرستان گتوند با اشاره به فعالیت‌های فضای مجازی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: برگزاری وبینار با موضوعات مختلف شامل تاریخچه کتابخانه‌ها و اهمیت کتاب، دورهمی و شعرخوانی شاعران، مسابقه مجازی فرهنگی و رونمایی از کتاب از جمله فعالیت‌های مجازی کتابخانه‌های عمومی شهرستاتن گتوند هستند.

به گزارش ایرنا، شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان دارای تعداد ۹ باب کتابخانه عمومی است.

منبع: ایرنا