عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – رییس اداره صنعت ،معدن و تجارت شادگان گفت: سه مطب پزشک و یک بانک در شادگان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا پلمب شدند. حسن خنافره دوشنبه ، اظهار داشت: علاوه بر سه مطب پزشک ،بانک مسکن شعبه شادگان نیز به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های […]

عصر خوزستان:

پلمب سه مطب و یک بانک در شادگان

آبادان – ایرنا – رییس اداره صنعت ،معدن و تجارت شادگان گفت: سه مطب پزشک و یک بانک در شادگان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا پلمب شدند.

حسن خنافره دوشنبه ، اظهار داشت: علاوه بر سه مطب پزشک ،بانک مسکن شعبه شادگان نیز به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونای شهرستان پس از اخطار مکرر پلمب شد.

وی اظهار داشت: بازدیدهای مشترک تیم نظارت ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونای شهرستان از مطب‌ها، آزمایشگاه‌ها و درمانگاه‌های سطح شهر به صورت مستمر در حال انجام است و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شادگان ضمن انتقاد از نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز درمانی و مطب‌های خصوصی پزشکان در این شهرستان خواستار رعایت دقیق مقررات و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در این مراکز شد و افزود: از این مراکز انتظار می رود رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند تا سلامت مردم بیش از این به خطر نیفتد.

خنافره همچنین اظهار داشت: به ۲۵ واحد صنفی در شادگان که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند از سوی تیم‌های بازرسی اخطار داده شده و در صورت تکرار تخلف با آنها برخورد قانونی می‌شود.

وی از شهروندان و روستاییان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موارد را از طریق سامانه ۱۹۰ اعلام کنند تا پیگیری لازم انجام شود.

شهرستان شادگان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.

منبع: ایرنا