ملی پوش سابق دو و میدانی ایران با اشاره به بازگشتش به این رشته پس از ۲ سال، گفت: یک شخص معلوم‌الحال در خرمشهر مانع از تمرین کردن من می‌شد و به من توهین می‌کرد و در آن مقطع، مجبور به کنار گذاشتن دو و میدانی شدم. علیرضا خالدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره بازگشت […]


ملی پوش سابق دو و میدانی ایران با اشاره به بازگشتش به این رشته پس از ۲ سال، گفت: یک شخص معلوم‌الحال در خرمشهر مانع از تمرین کردن من می‌شد و به من توهین می‌کرد و در آن مقطع، مجبور به کنار گذاشتن دو و میدانی شدم.

علیرضا خالدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره بازگشت به رشته دو و میدانی پس از ۲ سال، اظهارکرد: من از رده سنی نونهالان فعالیتم را در این رشته آغاز کردم و از همان ابتدا نیز قهرمانی‌های مختلفی به دست آوردم ولی از همان ابتدا با ناملایمتی‌های زیادی روبه‌رو  بودم و متاسفانه این کینه‌توزی‌ها تا زمانی ادامه داشت که مجبور شدم، دو و میدانی را برای همیشه کنار گذاشتم و از ورزش محبوبم دور شدم.
وی افزود: البته اخیر نیز با حمایت‌های آقای خنفری رییس هیات دو و میدانی خوزستان، مجددا به میادین برگشتم و مدتی پیش نیز پس از دو سال دوری از دو و میدانی، قهرمان کشور شدم.
طلایی خوزستان در رقابت‌های پرش طول دانش‌آموزی جهان عنوان کرد: در آن سالی که مجبور شدم دو و میدانی را کنار بگذارم، به این دلیل بود که شخص معلوم‌الحال در خرمشهر مانع از تمرین کردن من می‌شد؛ او به من توهین می‌کرد و حتی مدت پیش به من به نشانه دعوا حمله‌ور شد. به هر حال در آن مقطع، مجبور به کنار گذاشتن دو و میدانی شدم و دوری از این رشته شدم.
وی بیان کرد:‌ در این دو سال که دو و میدانی را کنار گذاشتم، با توجه به این‌که شرایط مالی‌ام خوب نبود و حمایت نمی شدم، مجبور بودم برای امرار معاش کار کنم، آن هم در حالی که من صاحب مدال طلا پرش طول دانش‌آموزی جهان، رکوردار جوانان داخل سالن و عضو سابق تیم‌ملی بودم و می‌توانستم پیشرفت خوبی در این رشته داشته باشم.
خالدی افزود: در این مدت آقای خنفری و اداره ورزش و جوانان خرمشهر بسیار پیگیر وضعیت من بودند و اکنون با حمایت‌های خوبی که صورت گرفته است خود را برای بازی‌های آسیایی پیش رو آماده می‌کنم و خدا را شکر آن شخص معلوم الحال نیز اکنون دیگر در دو و میدانی خرمشهر نیست و کنار گذاشته شده است. باید از آقای خنفری مرد دلسوز و سینه سوخته ورزش که چیزی به جز نیکی در وجودش ندیده‌ام، بابت حمایت‌هایش و بازگردان من به رشته دو و میدانی تشکر کنم. او واقعا به ورزشکاران روحیه قهرمانی و پهلوانی را یاد می‌دهند.
وی گفت: من نیز به تمام مردم خوب خوزستان قول می‌دهم که سهمیه بازی‌های آسیایی را به دست آورم و از فدراسیون دو و میدانی هم انتظار دارم که من را حمایت کند. قطعا نتایج بسیار خوبی کسب خواهم کرد و از فدراسیون خواستار توجه بیشتر هستم.
این دو و میدانی‌کار در پایان نیز عنوان کرد: شرایط دو و میدانی خوزستان نسبت به گذشته بهتر شده و امیدواری به وجود آمده است اما حمایت ارگان‌های مختلف از این رشته خوب نیست.
انتهای پیام