عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- معاون عمرانی فرمانداری دشت آزادگان با بیان اینکه مشکلات زیر ساختی شهرک های صنعتی این شهرستان در روزهای آینده بر طرف می شود گفت: با آماده سازی زیر ساخت ها زمینه برای سرمایه گذاری بیشتر در شهرک های صنعتی دشت آزادگان فراهم می شود. به گزارش ایرنا سعید عوده زاده سه […]

عصر خوزستان:

مشکلات زیرساختی شهرک‌های صنعتی دشت آزادگان به زودی برطرف می‌شود

اهواز- ایرنا- معاون عمرانی فرمانداری دشت آزادگان با بیان اینکه مشکلات زیر ساختی شهرک های صنعتی این شهرستان در روزهای آینده بر طرف می شود گفت: با آماده سازی زیر ساخت ها زمینه برای سرمایه گذاری بیشتر در شهرک های صنعتی دشت آزادگان فراهم می شود.

به گزارش ایرنا سعید عوده زاده سه شنبه در نشست بررسی مشکلات ۲ شهرک صنعتی شهرستان دشت آزادگان بیان کرد: ۲ شهرک صنعتی این شهرستان دارای مشکلات زیرساختی از جمله نبود برق و گاز و نیز عدم مناسب سازی برای جذب سرمایه گذار جدید می باشند.

وی با اشاره به پیگیری صورت گرفته برای حل مشکل گاز و برق شهرک های صنعتی دشت آزادگان اظهار داشت:در راستای رونق تولید مشکل گازو برق شهرک‌ صنعتی ” احیمر” این شهرستان در چند روز آینده برطرف می شود.

عوده زاده ادامه داد: دولت در صدد رفع مشکلات و موانع صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان است .

وی افزود: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرستان دشت آزادگان در دستور کار قرار دارد و با جدیت مشکلات این واحدها پیگیری و برطرف می شود.

شهرستان دشت آزادگان با بیش از ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در غرب خوزستان واقع است.

منبع: ایرنا