مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از پرداخت ۳۳ میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به بیماران نیازمند خوزستانی از ابتدای سال تا کنون خبر داد. دکتر علی خدادادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۳۳ میلیارد ریال کمک‌های بلاعوض درمانی در اختیار بیماران نیازمند خوزستانی قرار داده شد. به گزارش ایسنا، وی افزود: […]


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از پرداخت ۳۳ میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به بیماران نیازمند خوزستانی از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

دکتر علی خدادادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۳۳ میلیارد ریال کمک‌های بلاعوض درمانی در اختیار بیماران نیازمند خوزستانی قرار داده شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این کمک‌های بلاعوض به صورت پرداخت‌های مالی به ۲ هزار و ۸۴۹ نفر و بر حسب هزینه‌کردهای درمانی در زمینه‌های کمک هزینه تامین دارو، هزینه بستری، تهیه پروتز و ارتز پرداخت شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه کمک هزینه‌های درمانی از محل بودجه جمعیت هلال احمر تامین و پرداخت شده است، گفت: متاسفانه با این حجم از افزایش قیمت‌ها و فشار بالای اقتصادی روی خانواده‌های کم بضاعت و همچنین افزوده شدن تأثیرات منفی اقتصادی شیوع ویروس کرونا در کشور، تعداد بسیاری از افرادی که در دهک‌های پایین درآمدی و توانمندی مالی قرار دارند را دچار مشکلات عدیده کرده است تا جایی که بعضاً از پس تامین هزینه‌های درمانی خود بر نمی‌آیند و یا امکان ادامه روند درمان را ندارند.

وی افزود: به لطف خدا جمعیت هلال احمر با نیازسنجی دقیق و بهنگام توانسته است در این زمینه مداخله کرده و بخشی از این هزینه‌ها را جبران کند.

خدادادی از خیرین خوزستانی دعوت کرد با مشارکت در پروژه‌های حمایتی و بشردوستانه این جمعیت، تسکین‌گر آلام نیازمندان و دردمندان شوند.

انتهای پیام